Jump to content

Nieuw sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

thanks

khou van clean

[edit] verkeerd forum

:ch:

Edit door Slimm:

Verplaatst :)

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:

Dikke shit, brushen met een kleurtje.

Een 1 voor de moeite. :D

en bedankt

andere comments?

Alsjeblieft. Je hoeft niet na elke 5 posts dat zeggen, kijken is genoeg.

Geplaatst:

Tja, ik ga gedeeltelijk mee met de rest. Het is dan wel brushes met border enoz, maar ik zou het niet kunnen ondanks mijn photoshop ervaring. Maar het word weer eens tijd voor iets anders. Zoals die ipeople de laatste tijd (van de mensen met een ipod die zwart zijn op een vel gekleurde achtergrond.), bedenk eens wat orgineels zoals pixelart of dergelijk

Of er een cijfer ben ik niet te spreken, aangezien ik het niet zelf kan maar het toch wel weer hetzelfde is ;) .

Geplaatst:

dat klopt kwas er zelf ook niet tevreden over maar toch ik vind clean style mooi.

en pixel stretch is niet mijn style vind ik ook niet mooi maar kzalt eens proberen :'D

Geplaatst:

Pixelart en Pixelstretch verschillen degelijk wel... :puh:

Het ziet er idd niet zo speciaal uit, wat brushen met tekst op. Zoals DMWTM30 al zei; maak een heel nieuw, origineel design. Fresh up your mind, and keep it simple.. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

pixelart

pixelstrecht

zie je het verschil?

Pixelart is mooi, leuk, vernieuwed. Het jammerend is dat het zo lang duurt (pixel voor pixel moet je dat maken. :puh: )

OP pixeldam zijn veel voorbeelden te vinden.

Ik denk dat ik maar eens een tut ga schrijven over pixelart :sigaar: .

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:
Pixelart en Pixelstretch verschillen degelijk wel... :puh:

Het ziet er idd niet zo speciaal uit, wat brushen met tekst op. Zoals DMWTM30 al zei; maak een heel nieuw, origineel design. Fresh up your mind, and keep it simple.. :puh:

Hij is tenminste geen Bitch without Photoshop... Waarom staat dat eigenlijk in je titel SW?

Maare ik vind wel dat hij Prachtig gebrusht heeft or :D

Soms wel mooier dan zon plaatje met render ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...