Jump to content

Computer hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej gaste..

Ik zit egt met een groot probleem ik had zo sofware gedownload van een legale site voor mn telefoon een theme maker ofzo.. en toen kreeg ik steeds foutmelding van 16-bit subsymsteem en mn pc was egt geeen Fucked up traag :-( dus ik alles verwijdere maar dan ook egt bijna alles heb in mn software lijst alleen nog NVDIA Windows 2000/xp Display drivers wist niet wat het was dus heb maar niet verwijderd alleen mn pc is nog steeds gewoon kk traag terwijl die eerst gewoon relax was :-( .. Ik heb ook al ad ware gedaan en alle finge vewijderd die fout ware maar iemand nog ideen ??? wou xp eigenlijk opnieuw instaleren maar heb geen cd en zou niet wete hoe dat moet...

Zeg ff als je nog tips hebt aub :)

Geplaatst:

*ontcijferd tekst*

Als ie dan nog steeds traag is, breng je pc naar een computershop en vraag of hun er windows opnieuw opzetten. Ik denk dat je je windows naar de kl*te hebt geholpe en dat je teveel verwijderd hebt :Y .

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je mag nooit alle software verwijderen, soms verwijder je dan wel hetgene wat weg moest, maar het kan dat je nog veel meer verwijderd hebt en dat ie daarom zo traag gaat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...