Jorge_F Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Hey allemaal, Bij ons op school heb je geen agenda nodig, daar krijg je van school een studieplanner. Die is ongeveer zo groot als een A4tje en heeft een heel saaie voorkant en achterkant, daarom versieren we die altijd. Nu heb ik voor de achterkant het volgende gemaakt en wou ik vragen of jullie hem zouden willen raten/commentaar willen geven . Let op dit is een previeuw en ik heb er dus een watermerk in gegooid voor het geval iemand hem wil jatten . Voorkantje heb ik ook gemaakt maar ik vond deze het mooist . Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Prachtig gemaakt, een beetje leeg maar dat heeft wel weer wat. En dan die disclaimer: ...Jorge Fröberg is not responsable for any damage looking to the art ... Als ik het een cijfer zou moeten geven, een 8,5 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 netjes kvind hem wel iets te groot though netjes gedaan Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 netjes kvind hem wel iets te groot thoughnetjes gedaan Hij moet wel zo groot omdat mijn studieplanner waar ik hem op heb geplakt ook op A4 grote is . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 oh wist ik niet ziet er echt ruig uit Reageren
Achille Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ahahahaha die onderste 2 regels En het plaatje is echt wel leuk.. Echt lache Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Héél mooi dat plaatje komt zeker uit The Day After Tomorrow? Lollig/Lollig Bewerkt: 28 november 2005 door Headcrab Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Héél mooi dat plaatje komt zeker uit The Day After Tomorrow?Lollig/Lollig Klopt, het is een screenshot die ik zelf heb gemaakt. De voorkant die ik heb gemaakt is trouwens ook in The Day After Tomorrow stijl . Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 De voorkant die ik heb gemaakt is trouwens ook in The Day After Tomorrow stijl . Laat de voorkant ook is zien! Reageren
PuffDawg Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Hehe prachtige studieplanner wordt dat alleen jammer dat "beautiful" onderaan misschreven is Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Hehe prachtige studieplanner wordt datalleen jammer dat "beautiful" onderaan misschreven is In de versie die ik geprint heb is dat al verbeterd hoor . Hier is het voorkantje, dit keer zonder watermerk: Bewerkt: 29 november 2005 door Jorge_F Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ziet er erg mooit uit netjes gedaan echt profesioneel. Reageren
-Roy- Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ziet er mooi uit met die explosies enzo. Ik ben blij dat het mijn inkt niet is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.