Jump to content

Movie Easter Eggs

Recommended Posts

Geplaatst:

Easter Egg gevonden of denk je dat je er een hebt gevonden?

Je weet het zeker in dit topic!

Gebruik dit lijstje als je een EE post:

[b]Naam Film:[/b]
[b]Foto van EE:[/b]
[b]Welke tijd in film:[/b]
[b]Uitleg en Discriptie van EE:[/b]

Hier heb je alvast een Easter Egg! :)

Naam Film: The Italian Job

Foto van EE:

spidyegg5fd.gif

Welke tijd in film: Rond 1:28

Uitleg en Discriptie van EE: Een man in een spidermanpak rent precies 1 seconde door de menigte..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Naam Film: De Reddertjes

Foto van EE:

redder2.jpg

Welke tijd in film? Weetniet :')

Uitleg en Discriptie van EE: Achter het raam staat een naakte vrouw.

Dit zit er serieus in en is niet geedit!

Geplaatst:

Naam Film: A View To Kill

Foto van EE:

cap0028po.th.jpg

Welke tijd in film: 1 uur en 10 minuten

Uitleg en Discriptie van EE: Misschien is het niet een echte easter egg maar toch wel heel leuk dat het befaamde San Andreas toch echt bestaat :clown:

Geplaatst:

Naam Film: Star Wars: Episode I en Episode 2

Foto van EE:

et.jpg

Welke tijd in film: Precieze tijd weet ik niet, maar vlak voor de start van de Podrace en in die grote hal waar alle besluiten openbaar worden gemaakt.

Uitleg en Discriptie van EE: Er zitten E.T.-tjes in de Star Wars film. George Lucas is al heel lang bevriend met Steven Spielberg en dat zal wel een rede zijn geweest. Het past ook wel in Star Wars, waar al die ruimtewezens rondlopen.

Geplaatst:

Naam Film: Star Wars Episode II: Attack of the Clones

Foto van EE:

homer4jd.png

Welke tijd in film: 1:55:00

Uitleg en Discriptie van EE: In een van de Cruisers kun je Homer van de Simpsons zien zitten

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de film nog eventjes gezien, maar ik zie er geen Homer Simsons in. Kun je een beter plaatje geven? Het lijkt soms wel dat de witte cloners geel zijn door de zon en de zandomgeving.

Ik zal straks trouwens nog 1 van StarWars geven, moet ik eerst screen proberen te maken.

EDIT: Ik heb er nog 2, ik weet niet zeker of ze EE kunnen genoemd worden, dat mogen jullie zeggen.

Naam Film: Star Wars: Episode II

Foto van EE: Komt nog!

Welke tijd in film: Precieze tijd weet ik niet, maar het is in de Club waar ze zoeken naar Zam Wesell.

Uitleg en Discriptie van EE: 2 Spelers zitten er in de club die ook nog andere spelers spelen/inspreken: De acteur Van C3PO en de acteur van Jar Jar Binks. (Die van C3PO kun je herkennen aan een beetje oude man met wit haar en die van Jar Jar Binks is een donkere man (niet rasistisch bedoelt, integendeel maar wist niet hoe ik hem anders moest beschrijven) man met een blauw pak geloof ik, aan een tafel met een vrouw en nog wat meer. Anakin loopt ook langs hem en ze krijgen beide een closeup als het stil wordt doordat ze Zam Wesell hebben gevonden.)

Naam Film: Star Wars: Episode II

Foto van EE: Komt nog!

Welke tijd in film: Precieze tijd weet ik niet, maar wanneer Obi-Wan Kenobi op Kamino land komt het stukje.

Uitleg en Discriptie van EE: Obi-Wan krijgt een gesprek aangeboden met de Minister van Kamino. Als je goed kijkt, zie je een Coca-Cola logo op de riemhoogte van de Minister. Het is een onduidelijke, dus ik ben er niet zeker van dat het een EE is.

Bewerkt: door The Golden Fighter
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...