Thabit Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb ooit een keer 4 auto signature's gemaakt met blur: Rate my art Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Zoals je zegt, het zijn auto's met blur. Misschien zelfs je naam erop is leuk. Reageren
Thabit Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Zoals je zegt, het zijn auto's met blur. Misschien zelfs je naam erop is leuk. Nee, dat is te veel moeite Ik gebruik ze toch niet meer. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 alleen maar beetje blur kvind het dan nog geen sig eigenlijk kzou nog een border toevoegen en wat tekst kzal niet hard zijn omdat ze oud zijn 7/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Thabit mag ik de eerste sig bewerken (Mijn naam erop zetten) en dan hier gebruiken ? Reageren
Slimm Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik vind het te veel blur, en te weinig andere dingen.. Door teveel blur gaan de sigs in mijn ogen er al snel "Vies" uitzien. Blur voortaan met mate, zet text erop en een border, en dan kan je het een sig noem IMO.. Reageren
Thabit Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb juist expres veel blur gedaan, dat was mijn favo effect toen. En ik heb er expres geen andere hutsels en frutsels door gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.