Mpp Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) ik zoek stemmen voor GTA G-Unit Movie als iemand mee doet PM me dan stuur ik je mijn e mail EDIT : ik zoek ook mensen die een stukje van het verhaal verzinnen Bewerkt: 28 november 2005 door mppdabest Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Verwijder je e-mail maar eerst want dat is namelijk tegen de regels Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik snap eigenlijk niet waar dit over gaat Reageren
Upstream Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik snap eigenlijk niet waar dit over gaat Ze zoeken stemmen, dus als je praat heb je een stem snap je? Dus niet stem als in de zin van poll, maar in de zin van lichamelijk. En ze gaan een film maken en daar hebben ze stemmen voor nodig. en mppdabest, het is mischien beter om geen stemmen te zoeken, zet er gewoon ondertiteling onder. Wel een heel goed idee een echte film in gta. Als hij af is wil ik hem zeker wel zien. Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik wil me wel candidaat stellen. Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Lijkt me leuk! leuk bedacht als hij klaar is wil ik hem graag downloaden! Greetz GIO Offtopic: 100ste Bericht Reageren
Mpp Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ik denk dat het anders gaat heten als het van daddypimp mag Het gevecht tussen Bloodz en Cribs dus laat deze topic rusten Reageren
TommieguN Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik ga in ieder geval niet stemmen. Oja en het is GEZOCHT en niet GEZOGT, hou de MSN taal hier alseblieft weg. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik ga in ieder geval niet stemmen.Oja en het is GEZOCHT en niet GEZOGT, hou de MSN taal hier alseblieft weg. Waarom bump je nou zo'n oud topic als je toch niks te zeggen hebt Het ging er alleen om dat ze stemmen (van praten) nodig hebben om in te spreken. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 G, Nigga, G! Neej, sorry, ik heb niet zo'n neger stem Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Blastov Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Waarom bump je het nou, als je toch nee zegt waarom post je dan Hij zei toch 'laat het topic maar rusten' Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik wil wel helpen met die film verhaal verzinen ofzo, maar waar gaat dit eigenlijk over???? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.