Wesley Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Mijne gaat naar Arjen, het plaatje spreekt me meer aan dan die van -supremecars- ookal is die sig ook erg mooi. Die van Arjen vindt ik toch nét iets mooier.Arjen Ben het met jou eens! Wesley_GTA
Silverwing Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 @bjorn: -supremecars- sig is ook brush render tekst klaar.. Ik stem voor Arjen, ziet er veel meer professioneel en origineel uit.
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 -supremecars- Ik vind het veel mooier dan Arjen
The Mafia Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Mijne gaat naar Arjen, het plaatje spreekt me meer aan dan die van -supremecars- ookal is die sig ook erg mooi. Die van Arjen vindt ik toch nét iets mooier. Ben het met jou eens dus Arjen Bewerkt: 5 december 2005 door The Mafia
Thabit Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Arjen. Die zit er gewoon beter en strakker uit, echt mijn stijl..
bigG Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Ik stem voor -supreme cars-, hij heeft niet van die sombere donkere kleuren maar juist vel en vrolijk, dat vind ik belangrijk.
.Levi. Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Mijn stem gaat naar - Arjen Als je een auto signature maakt, zie ik het liefst een strak design en niet te rommelig. Die van Arjen ziet er gewoon zeer netjes uit, en daar hou ik van (auto sigs). Succes allebij!
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Ten eerste wil ik zeggen dat ze allebei heel mooi zijn. Ik had er heel veel moeite mee om te kiezen. Mijn stem gaat toch naar Arjen.
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Ik vind die van -supremecars- erg mooi. maar die van Arjen is toch net iets strakker Stem Arjen
kortman_8 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Ik vind ze allebei echt heel mooi, maar ik vind die van -supremecars- net iets mooier.
-Roy- Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Arjen.Die zit er gewoon beter en strakker uit, echt mijn stijl.. Daar heb ik niets aan toe te voegen.
Arjen Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 -Stemmen bij een battle is altijd 2 dagen, tenzij de andere enorm achter staat en inziet dat hij heeft verloren, dan kan hij zelf zeggen dat het afgeblazen mag worden. Het stemmen is begonnen op 4 december dus ik neem aan dat vandaag de laatste dag is dat je kunt stemmen?
.Levi. Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Arjen is de grote winnaar + 1 punt voor Arjen. -supremecars- heeft deze battle verloren - 1 punt helaas. Topic Closed.
Recommended Posts