-Niels- Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb een vraag....: Wat is het verschil tussen Recordable schijfjes en Rewritable schijfjes? Deze info heb ik nodig.... Reageren
Slimm Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Stel dat je een bestand zeg op een Recordable schijfje, kan je die maar een keer gebruiken, zet je een bestand op een Rewritable schijfje kan je daar later weer overheen schrijven.. Volgens mij is dit het antwoord op je vraag, zoniet verbeter me dan AUB Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Bedankt voor je info.... Dit moest ik weten... En idd als Slimm het niet goed heeft, verbetering is goed! Reageren
meetlat Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Maar bij een bepaald merk als ik een + of -R koop staat er op dat doosje ook ergens rw op ik kan hem wel niet helemaal wissen en iets anders opzetten maar ik kan er wel iets opzetten en er nadien iets bij opzetten Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb deze... Alleen dan is de snelheid niet 1.4x maar 1.8x! Reageren
JGuntherS Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Bij DVD's is dat wat vaag, onder het RW logo'tje staat waarschijnlijk iets van "+ compliant" ofzo. Dat heeft niks met het RW-zijn te maken, maar aan welke standaard ("+" of "-") de dvd voldoet. Het is een RW logo'tje omdat de DVD+/-RW er eerder was dan de DVD+/-R. Je moet kijken wat er achter DVD staat. In jouw geval staat er in koeienletters "DVD+R". Dat betekent dat de DVD aan de "+"-standaard voldoet, en dat het een recordable is. Over de snelheid, er staat 1-4x, wat betekent dat de DVD op de snelheden 1x tot en met 4x beschreven kan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.