bigG Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ey, is het mogenlijk om het te laten sneeuwen in vice city? Ik zag namelijk dat ze dat in GTA LCS ook hadden gedaan dus ik dacht dat het mischien hier ook kon. BVD Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ey, is het mogenlijk om het te laten sneeuwen in vice city?Ik zag namelijk dat ze dat in GTA LCS ook hadden gedaan dus ik dacht dat het mischien hier ook kon. BVD dat had ik ook gelezen maar ik denk niet echt dat het in VC kan ik wil ook wel weten de antwoord daarop Reageren
Ikkes Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Dit is volgens mij al een keer ter sprake gekomen. VC of SA. Daar kwam uit: Niet mogenlijk. Je kan wel textures aanpassen zodat het lijkt alsof er sneeuw ligt. Maar het is helaas niet mogenlijk om het te laten sneeuwen. Je kan evt. de regen texture veranderen in sneeuw maar dan heb je het probleem dat regen te snel gaat voor sneeuw. en dan ben je je hele effect kwijt. Dus dit kan helaas niet . Ikkes Reageren
JGuntherS Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Vice City is niet echt de plaats voor sneeuw (Miami, Florida). Er zijn volgens mij wel texture-mods voor sneeuw, maar er zijn volgens mij geen sneeuw mods. Edit: Ikkes was eerder Bewerkt: 28 november 2005 door JGuntherS Reageren
Jarno Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Als VC/SA gebruik maakte van Sprites die ook editable waren voor Modders zou wel mooi zijn geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.