Grove St. Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ^is dat niet vlaams? Weet ik veel het is niet gewoon ederlands, niet dat het erg is, ik kan wel wat vlaams ( oom en tante, maar probeer zo goed mogelijk nederlands, ik wil niet de rechter spelen, maar je MOET! Hier nederlands spreken. Dat is een van de regel. PS: het is vlaams want, mannekes en ge is vlaams. BIJV> die mannekesdie daar lopen of > en dan doet ge een missie is ge ben jij zelf ( ik ) Zo weer wat geleerd En nu gelieve goed nederlands praten ( sorry maar de wet is de wet ) ONTOPIC: Catalina is inderdaad brutaal in de mond! Ge wordt..................... Oeps ik bedoel ik wordt daar echt niet goed van Reageren
Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 nou, ik kom uit vlaanderen en 'nou' is dat niet nederlands? Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 nou, ik kom uit vlaanderen en 'nou' is dat niet nederlands? Ik bedoel Talex die kan geen goed Nederlands. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Het maakt ook niet uit wie er nu wel en niet goed Nederlands kan. Daar gaat dit topic helemaal niet over. En graag géén Vlaams, Chinees, Afrikaans, Japans of wat dan ook voor taal hier spreken. Probeer zo goed mogelijk Nederlands te praten. Back On Topic!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.