Robin2130 Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 ik heb problemen met mijn eigen server van MTA Ik heb een snelle internetverbinding en mijn ping staat op 1 en ik wil als admin inloggen op mijn eigen server maar dat gaat niet hier is een screenshot ervan Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Sorry voor de dubbelpost maar er is hier bij Server Admin ook een probleem zie screenshot Reageren
Joriz Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Je kan natuurlijk zelf op deze manier geen verbinding maken omdat de server in je huis staat. Andere kunnen wel verbinding maken. Je moet zelf verbinding maken met localhost of het desbetrefende netwerk IP in je huis. Dus zelf bij host invullen: localhost of 10.0.0.127 Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 (bewerkt) Als ik bij Server Admin die hostadres invoert zegt ie: Unable to bind the local RCON socket wat houd dat in? dan? En ik heb bij gewoon MTA 0.4.1 geprobeerd in te loggen met die hostadres die jij opnoemde maarre het werkt niet enneh dat server.conf heeft een readme maarre daar begrijp ik al helemaal nix van is daar geen NL versie van? Bewerkt: 14 augustus 2004 door robin2130 Reageren
Furi0uz Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 Aangezien je server in ASE staat is het volgens mij wel gelukt met hem opzetten... Als jij naar je server wilt connectent moet je invullen als host: 127.0.0.1 (ter verbetering, soz Joriz ), of localhost - zoals er al gezegd is... Admin port is, als ik me niet vergis, anders als de normale server port - meestal 4003. Let ook op dat je de admin wel aan hebt gezet in het config bestand! Verdere uitleg kan ik op dit moment niet geven.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.