Jump to content

export

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou graag een lijstje hebben met alle auto's die je moet exporeren, dan kan ik ze nu al zoeken voor later en in een garage zetten, ik zit nu aan lijstje 2 ik moet de slamvan nog zoeken (cheetah ook maar die plaats weet ik van wikigta)

weet iemand de slamvan zijn?

greetz

Geplaatst:

Weet niet de prciese plaats maar je zou ZEKER eens moeten kijken in de wijk van Juniper Hill en Palisades daar rijd niets anders dan slamvans :Y

Veel succes Tim

Geplaatst:

Nee, de auto's die echt import/export gerelateerd zijn, staan er uitsluitend als je dat deel van het schoolbord aan het doen bent. De Euro onder de Camels Toe staat er echt alleen maar wanneer je hem nodig hebt. Daarna nooit meer. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je de auto van die plek hebt gehaald en je rijd ermee rond en hij explodeert, dan staat hij er nog steeds wel. Als je die auto die je moet inleveren inlevert, dan staat hij erna niet weer.

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

stond dat lijstje er maar een beetje vroeger... dan moest ik niet zo zoeken achter die auto's :N (maar hebze nu toch al allemaal)

Ah ok bedank voor de tip, maar ik heb nu nog niet zo veel geexporteerd in de 2de stad maar als BV ale auto's van de lijst heb geexporteerd komt er dan een nieuwe lijst ?

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Je krijgt een schoolbord met daarop 10 auto's die je moet exporteren. Als je die lijst helemaal af hebt krijg je automatisch lijst 2. Als die af is 3. Als je de complete lijst 3 hebt geexporteerd is de missie geslaagd, heb je met een beetje mazzel flink geld verdiend en ben je kaar.....

Per auto die je ge-exporteerd hebt, krijg je dan 1 of 2 auto's bij die je kan importeren, die moet je overigens ook betalen.

De meeste daarvan zijn ook auto's die jij zelf al ge-exporteerd hebt, maar ook anderen. ( bv. De Monster )

Welke auto je dan kan importeren en kopen is afhankelijk van dag op dag.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Kan je dan ook al die auto's kopen ?

Die kun je inderdaad dan kopen bij dat zelfde schoolbord in de haven.

Als je een auto of motor hebt gekocht dan komt hij op de grote boot te staan.

Je kunt hem met de kraan eraf halen.

Let op: Je kunt pas de auto's inporteren zodra je die auto hebt geexporteerd!

Edit: Dizzee was met net iets voor. :clown:

Geplaatst:

ik ben nu aan lijstje 3 bezig, blade, huntley en super gt zijn al afgeleverd, mijn geld is nu al met een dikke 850000$ gestegen

kga gewoon alle huizen kopen :Y

Geplaatst:

je hebt ook 6 extra importvoertuigen per 5 exportvoertuigen

5 exportvoertuigen: je krijgt als extra een Monster

10-----------------------------------------------Windsor

15-----------------------------------------------Bandito

20-----------------------------------------------Turismo

25-----------------------------------------------Vortex

30-----------------------------------------------Bullet

dus als je er 5 hebt geexporteerd krijg je een monster, als je..... begrijp je een beetje???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...