Upstream Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Leuke mod DMWTM30 Zijn er geen bugs? Zoals het achter je aan rennnen? Gaat dat wel goed? Niet dat ik weet, alleen als je in een gevecht komt met een agent beginnen ze weer normaal te doen. Kan je dat doen met die drugs-dealers ? Zou vet lachen zijn !! Maar zitten er geen bugs in als ze achter je aan rennen ofzo zoals W3sl3y al vroeg ? Ja, dat ga ik nu proberen. Bedankt voor het idee. EDIT: Je kan drugsdealers ook vervangen. 8, BMYDRUG, BMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,5,5,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_BMYDRUG ,VOICE_GEN_BMYDRUG 29, WMYDRUG, WMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,4,4,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_WMYDRUG ,VOICE_GEN_WMYDRUG 30, HMYDRUG, HMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,9,7,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_HMYDRUG ,VOICE_GEN_HMYDRUG Of nog een andere leuk trucje: Bewerkt: 29 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 haha kan je geen skin downloaden dat de poliete vrouwelijk is en dan dat doen en het zijn vroewen Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Kijk eens op de gtamodding sites. Hehe vrouwelijk? lopen ze dan nog even vlug? Reageren
Lord of the W Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Mischien kan je proberen ze een handtas te geven moet geestig zijn Reageren
ikt Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Leuke mod DMWTM30 Zijn er geen bugs? Zoals het achter je aan rennnen? Gaat dat wel goed? Niet dat ik weet, alleen als je in een gevecht komt met een agent beginnen ze weer normaal te doen. Kan je dat doen met die drugs-dealers ? Zou vet lachen zijn !! Maar zitten er geen bugs in als ze achter je aan rennen ofzo zoals W3sl3y al vroeg ? Ja, dat ga ik nu proberen. Bedankt voor het idee. EDIT: Je kan drugsdealers ook vervangen. 8, BMYDRUG, BMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,5,5,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_BMYDRUG ,VOICE_GEN_BMYDRUG 29, WMYDRUG, WMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,4,4,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_WMYDRUG ,VOICE_GEN_WMYDRUG 30, HMYDRUG, HMYdrug, CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, pro, 110F,0, man,9,7,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_HMYDRUG ,VOICE_GEN_HMYDRUG Of nog een andere leuk trucje: Als je een wijf slaat begint ze ook normaal te lopen. Mischien kan je proberen ze een handtas te geven moet geestig zijn Wat een bump Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.