rick15465 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Voor shin chan gemaakt:(op een ander forum heet hij zo) >>> Door .Levi.: Er is geen signature te bekennen? Waarschijnlijk gewoon vergeten.. Wij wachten rustig af. <<< edit:sorry imageschak ligt eruit. edit2:Hier is ie: Bewerkt: 28 november 2005 door rick15465 Reageren
Froop Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Die vind ik zo gaaf. Krijgen we hem eigenlijk te zien? Reageren
rick15465 Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Die vind ik zo gaaf.Krijgen we hem eigenlijk te zien? Nu is ie er. Hier nog een van mij:(is een van mijn eerste) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Met wat voor programma werk je? Pm me het ff ik ga je helpen een prof te maken als je dat wilt :'D. Je moet me dit echt niet kwalijk nemen want kwil je alleen maar helpen aan de manier van tekst. Reageren
rick15465 Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Met wat voor programma werk je?Pm me het ff ik ga je helpen een prof te maken als je dat wilt :'D. Je moet me dit echt niet kwalijk nemen want kwil je alleen maar helpen aan de manier van tekst. Ik werk met adobe phtoshop cs2 Maar kun je ook wat uitleg geven erover.En wat is mis met de tekst? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.