Le MrG Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik wil dus met mijn stuurtje autorijden Ik kan al draaien zodat de wielen bewegen alleen moet ik er nog voor zorgen dat ik kan remmen en gas kan geven ! Zie Hier En als iemand dit stuur ook heeft en hem helemaal heeft geconfigureerd kan hij/zij dan de:GTA_SA.set in de User Files Map Uploaden ? Bewerkt: 28 november 2005 door TheRing Reageren
ikt Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Kijk bij refedine controls(of hoe je dat ook schrijft ) en stel in wat alles is. En gaat de camera dan omhoog of omlaag als je op gas trapt? Als dat zo is moet je de pijltjes omhoog en omlaag veranderen in W en S. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Je kunt dit denk ik beter in het: Hardware Problemen Topic plaatsen, Hier weten veel mensen er wel wat van af en kunnen je Tips geven Btw: Weet je wel zeker dat Alles goed geinstalleerd is? Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja, Ondertussen ben ik er achter gekomen dat als je de toetsen van het keyboard veranderd dat geen ene reet zin heeft En dat ik het nu anders heb gedaan aangezien als ik het wil instellen en ik druk op de gashendel hij niet reageert zodat er staat bijv JOYPAD 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.