Matiscus Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik was aan het spelen op men ongemodde gta sa versie. Toen ik in het water viel. Kwam ik gewoon terecht op de bodem. Ik kon er lopen. En niet zwemmen. hier is een screen: Dit is volgens mij geen EE maar het past hier het beste thuis. En het is zeker geen fout. Want ik heb het meerder keren geprobeerd. Het werkt wel niet overal. Bewerkt: 28 november 2005 door Matiscus
Gunslinger Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ik was aan het spelen op men ongemodde gta sa versie. Toen ik in het water viel. Kwam ik gewoon terecht op de bodem. Ik kon er lopen. En niet zwemmen. hier is een screen: Dit is volgens mij geen EE maar het past hier het beste thuis. Dit is inderdaad geen Easter Egg. Gewoon een (eenmalige) bug, denk ik. Die kun je het beste hier posten. Er is een bug die hier op lijkt. Als je met een parachute op een verkeerde manier in het water komt, blijf je maar door zinken... Ik heb jouw bug nog nooit gehad. Komt niet vaak voor, niets om je zorgen over te maken. Keertje opnieuw opstarten zou misschien kunnen helpen. Anders opnieuw installeren. Bewerkt: 28 november 2005 door Gunslinger
Matiscus Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Probeer eens: deze coordinaat in de Place manager: X: 444,5429 Y: -2390,606 Z: -21,05281 En je gaat op de bodem lopen.
ikt Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Gaat je adem er vanaf als je in het water loopt?
Dizzee Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Gaat je adem er vanaf als je in het water loopt? Volgens mij niet want als je naar de screen van Matiscus kijkt zie je geen lung capacity meter. Dus bijgevolg kan die ook niet leeglopen, lijkt mij. Er is een bug die hier op lijkt. Als je met een parachute op een verkeerde manier in het water komt, blijf je maar door zinken... Uhu, onlang heb ik ene gelijkaardige gehad, alleen bleef ik niet doorzinken maar bleef gewoon in de vrije val positie hangen juist aan de oppervlakte van het water.
Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 leuk zo een beetje wandelen op de zeebodem en je ademt dan nog ook
Damos Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Er is ook een code van oneindig adem stond die toevallig aan? Ik zelf heb het nog niet mee gemaakt waar was je precies kan ik kijken of het daar bij mij ook gebeurt. En is het alleen op de pc?
scorpia Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Nee want ik heb hem op de ps2 en daar gaat het ook.
SilverDust Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 ik heb die cheat getest van oneindig lung capacity maar dan zie je wel zon balkje staan
Mark B. Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) @ Shin Shan: - je hoeft er geen code voor te gebruiken En in de rode cirkel is het ergens vlakbij een rots. Bewerkt: 29 november 2005 door Mark B.
Ruurd31 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) GTABoooy, het balkje komt er alleen maar te staan maar het kan niet leeglopen . Er is ook een code van oneindig adem stond die toevallig aan?Ik zelf heb het nog niet mee gemaakt waar was je precies kan ik kijken of het daar bij mij ook gebeurt. En is het alleen op de pc? Ja hoor die codes zijn er. Voor de PS2: CJ kan niet verdrinken Als je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt nooit op! Down, Left, L1, Down, Down, R2, Down, L2, Down Voor de PC: CVWKXAM CJ kan niet verdrinken / oneindig zuurstof Als je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt nooit op! Ruurd31.. :'D *Edit Mark B. had eerder gereageert, ik was al bezig dus ik zag het niet. Bewerkt: 29 november 2005 door Ruurd31
NineEleven Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 dat heb ik ook al gehad (ps2) ik en een maat waren met 2 bezig en we gingen die sea sparrow pikken in noord las venturas, en ik stap in en mijn maat ook maar hij staat aan de linker kant, hij gooit me uit de heli en ik val op de zeebodem
-Roy- Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik wil niet vervelend doen maar zie dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=86&t=12314
Piet-Herr Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Dat had ik eerst ook bij die Sherman Dam. Ik weet niet meer hoe ik het gefixt heb, maar het was wel grappig.
eXperion Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik had dat ook wel een paar keer, toen ik de water level veranderde, ging ik zo naar beneden, en afentoe ging ik meteen dood
Recommended Posts