Jump to content

vriendin

jeroen.engeler

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dan is ze voor eens en voor altijd weg, je zult dan je savegame weer moeten laden of opnieuwe beginnen als je haar weer terug wilt als je gesaved hebt.

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Als een vriendin je gedumpt heeft kun je haar dan wel weer krijgen?

Het ligt er ook precies aan wat je precies bedoelt met "dumpen"...

Soms zal je vriendin als ze het niet naar haar zin heeft, boos uit je auto stappen en weglopen...

Dit is wel vervelend, en je krijgt er "-" Punten van, maar, ze zal hierna nog wel steeds beschikbaar zijn om te Daten...

Heb je haar echter vermoord, dan zal ze zoals hierboven al genoemd, nooit meer terugkomen ;) .

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk niet dat dit kan :sst: want ze hebben mij al dikwijls gedumpt :D en ik kan er nog altijd mee daten :)

Bewerkt: door Gta-gamertje
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Apart nooit gehad maare.. ga terug naar je ontmoetings plaats

en je vind der zo terug.. Tada!!

en dan maar hopen of het beter word :D

Greetz GIO

Geplaatst:

Ze kan je wel dumpen denk ik, als je haar heel lang niet meer ziet en je metertje is helemaal leeg , dan dumpt ze je.(dumpen is niet dat ze ontevreden is en bv"you have no idea how to treat a lady!" zegt.

Geplaatst:

Op de ontmoetingsplaats heb ik haar nooit meer gezien, ik heb het trouwens over Helena Wankstein.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...