jeroen.engeler Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Als een vriendin je gedumpt heeft kun je haar dan wel weer krijgen? Reageren
cj_sucks Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ja door niet te saven, en dan weer opstarten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Dan is ze voor eens en voor altijd weg, je zult dan je savegame weer moeten laden of opnieuwe beginnen als je haar weer terug wilt als je gesaved hebt. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 28 november 2005 door Ruurd31 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Als een vriendin je gedumpt heeft kun je haar dan wel weer krijgen? Het ligt er ook precies aan wat je precies bedoelt met "dumpen"... Soms zal je vriendin als ze het niet naar haar zin heeft, boos uit je auto stappen en weglopen... Dit is wel vervelend, en je krijgt er "-" Punten van, maar, ze zal hierna nog wel steeds beschikbaar zijn om te Daten... Heb je haar echter vermoord, dan zal ze zoals hierboven al genoemd, nooit meer terugkomen . Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Volgens mij heeft ze me echt gedumpt, want er staat geen hartje meer op mijn kaart. Reageren
Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) ik denk niet dat dit kan want ze hebben mij al dikwijls gedumpt en ik kan er nog altijd mee daten Bewerkt: 29 november 2005 door Gta-gamertje Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik kwam gewoon bij haar aan de deur, en toen zei ze wat en nu is ze weg. Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Apart nooit gehad maare.. ga terug naar je ontmoetings plaats en je vind der zo terug.. Tada!! en dan maar hopen of het beter word Greetz GIO Reageren
onovase Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ze kan je wel dumpen denk ik, als je haar heel lang niet meer ziet en je metertje is helemaal leeg , dan dumpt ze je.(dumpen is niet dat ze ontevreden is en bv"you have no idea how to treat a lady!" zegt. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Op de ontmoetingsplaats heb ik haar nooit meer gezien, ik heb het trouwens over Helena Wankstein. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.