Silverwing Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Omdat mijn andere PC er al een tijdje niet is, zit ik hier nu al ongeveer 7/8 dagen met een Windows 98. Alles gaat wel tamelijk goed, maar telkens als ik een pagina bekijk op GTAForum krijg ik ongeveer 40 popups.. Als ik mijn pop up blocker uit zet dan wordt me PC overspoeld met popups en dan loopt de boel dus vast. Op mijn andere PC had ik dit probleem helemaal niet.. Hoe zou dit komen? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Kun je misschien een screen maken van die popups? Misschien weet ik er wel iets tegen.. Google bar sinds dien heb ik geen enkele popup gehad. http://toolbar.google.com/intl/nl/index_ie.php Kun je hem downen . Reageren
Achille Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Geen Idee, Koop of Download de trial van Spy Sweeper dat werkt Heeel Goed nooit Last van Pop-Ups gehad met dat programmatje Oja: Dit is tegen Pop Ups en! Spyware!! Bewerkt: 28 november 2005 door Achille Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Mijn broer heeft daar ook last van op zijn laptop. Zodra je die draadloze netwerkaart voor de router erin doet, en je start Internet Explorer op komen er ook allemaal pop ups..... Ik heb de Google Toolbar gedownload, dit werkt dus niet helemaal perfect. Want na al die pop ups loopt zijn laptop helemaal vast. Weet iemand een goede en gratis programmatje voor de blokkering van pop ups? Reageren
Upstream Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Mijn broer heeft daar ook last van op zijn laptop.Zodra je die draadloze netwerkaart voor de router erin doet, en je start Internet Explorer op komen er ook allemaal pop ups..... Ik heb de Google Toolbar gedownload, dit werkt dus niet helemaal perfect. Want na al die pop ups loopt zijn laptop helemaal vast. Weet iemand een goede en gratis programmatje voor de blokkering van pop ups? Firefox Maar nee, even serieus. Kijk maar eens op download.com voor gratis spyware programma's, zoals ad-aware Reageren
Ewoud Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Gebruik hitman pro. Dat programma is een bundel van alle bekende anit adware/spyware programma's . heel erg aan re raden. Alleen het scannen duurt wat langer omdat er 6 programma's om ste beurt scannen. http://www.hitmanpro.nl/ Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 @bjorn13: Ik gebruik de Google Toolbar, en ongeveer elke Popup gaat over Spyware in mijn PC... @Ewoud: Deze PC is oorspronkelijk van me broer, en hij zei voor geen progamma's meer te installeren, omdat deze PC het amper aankan.. Ik gebruik wel Ad-Aware, die verwijderd een hoop spyware, maar het doet niets uit.. @Achille: Zie Ewoud Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik zou free surfer MKII ( Of te wel Free Surfer MK 2). Probeer maar eens op google te zoeken. Is klein programmatje,en erg handig aan zetten en hij blokt alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.