Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wow Froop Dit is een van de beste tut's die ik van jou tot nu toe ben tegengekomen.

Heel mooi..! Ik zit nu op de PC beneden en heb geen PS hierop...

Zal binnenkort mijn Resultaat plaatsen,, Erg Goed gedaan!!!

Geplaatst:

Als je Smudge gebruikt, dan zou je beter geen brushes gebruiken, het is geen goede combinatie. :) Het Smudge gedeelte is hetzelfde als Alias zijn default sig tut op Gamerenders..

Geplaatst: (bewerkt)
Als je Smudge gebruikt, dan zou je beter geen brushes gebruiken, het is geen goede combinatie. :) Het Smudge gedeelte is hetzelfde als Alias zijn default sig tut op Gamerenders..

Dus je probeert te zeggen dat ik een deel van zijn tut gebruikt heb?

Ik had helemaal geen browser aan toen ik deze tut maakte. ;)

Bewerkt: door Froop

Silverwing heeft wel gelijk, maar je hebt je eigen twist eraan gegeven, en kwakkeloos overgenomen is het ook niet. Beter dan sigs kopen zeg ik altijd maar..

Ik ben zelf niet helemaal gek van het eindresultaat, maar ik vind het goed dat je veel tuts maakt en je kennis met leden wilt delen, applausje voor Froop :bier::klap:

Slimm

Bewerkt: door Slimm
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Sorry, maar heb een klein probleempje.

Als ik die smudge tool wil gebruiken zegt ie het volgende: ''Could not use the smudge tool because the target layer is hidden'' Enige wat ik hier uit kan opmaken is dat de ''target layer'' verborgen is. Wie helpt me verder?

Alvast bedankt!

Sorry, maar heb een klein probleempje.

Als ik die smudge tool wil gebruiken zegt ie het volgende: ''Could not use the smudge tool because the target layer is hidden'' Enige wat ik hier uit kan opmaken is dat de ''target layer'' verborgen is. Wie helpt me verder?

Alvast bedankt!

Dan staat het oogje van de layer waar je op werkt uit.

DIT:

oogje1el.gif

Bewerkt: door DMWTM30

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...