Retgals Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Ik heb legaal ViceCity gekocht en wil nu met mijn huisgenoot gamen via MTA 0.4.1! Omdat ik echter één legale cd heb, heb ik een NO-CD crack geinstalleerd. Nu doet echter MTA het niet en krijg ik een foutmelding als ik start game doe bij de client. Hoe gaan jullie hiermee om? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Met cracks mag ik u helaas niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Retgals Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 MTA kan dus alleen worden gespeeld door personen die allemaal in het bezit zijn van een legale versie van ViceCity? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Nope... Maar GTAGames mag verder geen cracks posten, tenminste.. dat is wat ik eruit begrijp, met sommige no-cd cracks werkt MTA trouwens niet, dit kan verholpen worden door op zoek te gaan naar een andere... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 (bewerkt) Geen info over crack hier! Bewerkt: 15 augustus 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 Joriz het is geen warez. Want ik geef geen link erover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piers Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 (bewerkt) In dit forum mag geen info staan hoe je GTA Vice City illegaal kan spelen! Bewerkt: 26 augustus 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piers Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 (bewerkt) Wat kinderachtig zeg, die gozer heeft het orgineel in bezit dus het mag gewoon. Bewerkt: 26 augustus 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 Wat kinderachtig zeg, die gozer heeft het orgineel in bezit dus het mag gewoon. Maar de info die er onder staat mag er niet bij, omdat je zo ook het spel illegaal kan spelen. Nogmaals deze regel komt van Rockstar Games (de uitgever van Grand Theft Auto) Wij moeten ons aan deze regels houden. Op alle andere vragen helpen wij dus gewoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piers Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 Ja maar je moet in het bezit zijn van de orginele cd om deze methode toepassen. En je mag het best aan andere mensen geven, net als met muziek en films. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 Ja maar je moet in het bezit zijn van de orginele cd om deze methode toepassen. En je mag het best aan andere mensen geven, net als met muziek en films. Nogmaals je kan zeggen wat je wilt maar dit is de regel van Rockstar Games en dus niet door ons bedacht! Als je deze regel dus k*t vind neem dan maar contact op met Rockstar! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piers Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 Ok, ik begrijp het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Retgals Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Begrijpelijk dat Rockstar wil voorkomen dat 'illegalen' ook gebruik kunnen maken van MTA. Maar, MTA zou gewoon zo gemaakt moeten worden dat er een check gedaan wordt in het register of je wel een legale versie hebt van GTA. Beetje balen, heb ik VC legaal gekocht omdat ik graag MTA wilde spelen, doet ie het niet omdat ik maar één legale cd heb. Zou ik dus zeker nog een exemplaar moeten kopen. Ik kan wel aan de gang blijven. Rockstar moet gewoon een update ontwikkelen voor de legale versies van GTA waarbij het nu ook mogelijk is om via lan of internet te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.