djaa Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 zijn dit alle outfit dat zijn er wel veel ik vindt nummer 6 wel vet
ThOmAsZ Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Outfit nr 2 en 6 lijken heel erg veel op elkaar. Alleen 2 is meer opengeknoopt. Bewerkt: 30 september 2005 door ThOmAsZ
Mark B. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Outfit nr 2 en 6 lijken heel erg veel op elkaar. Alleen 2 is meer opengeknoopt. Dus zijn die twee outfits verschillend Ik vind outfit 6 het mooist
Mark B. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ja, inderdaad dat outfit is van de gang Avenging Angels.
Cpt.Pinguin Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 nog een outfit gevonden, weet niet of die al gevonden was
Mark B. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 nog een outfit gevonden, weet niet of die al gevonden was Ik denk niet dat Toni dat is.. De screenshot is best onduidelijk vind ik en je kunt zien dat die op de motor zit een donker gezicht heeft. Het is eerder een ped dan Toni.
arnie Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik vind 4 wel klasse hebben, zo james bond-achtig
Insane Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 nog een outfit gevonden, weet niet of die al gevonden was Ik denk niet dat Toni dat is.. De screenshot is best onduidelijk vind ik en je kunt zien dat die op de motor zit een donker gezicht heeft. Het is eerder een ped dan Toni. dat lijkt me ook niet want het is een donkere gast, maar volgens mij bedoelt hij gewoon een outfit van iemand die daar loopt in LCS, maar daar zijn er wel vet veel van dus dat zou nergens op slaan
Mark B. Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 nog een outfit gevonden, weet niet of die al gevonden was Ik denk niet dat Toni dat is.. De screenshot is best onduidelijk vind ik en je kunt zien dat die op de motor zit een donker gezicht heeft. Het is eerder een ped dan Toni. dat lijkt me ook niet want het is een donkere gast, maar volgens mij bedoelt hij gewoon een outfit van iemand die daar loopt in LCS, maar daar zijn er wel vet veel van dus dat zou nergens op slaan Ik zeg toch ook dat het een donkere gast is En ik zei ook dat het dan een ped. is.
Insane Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 oh, sorry daar las ik dan over heen
Achille Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Ben ik nou zo blind of is dat een minibike?
Mark B. Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Ben ik nou zo blind of is dat een minibike? Je hebt niet goed gekeken volgens mij. Het is gewoon een Sanchez..
Recommended Posts