Jump to content

Reacties op Outfits


djaa

Recommended Posts

Ben ik nou zo blind of is dat een minibike?  :cab:

Je hebt niet goed gekeken volgens mij.

Het is gewoon een Sanchez..

het is inderdaad gewoon een sanchez want een minibike is nog een heel stuk kleiner ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een vraagje: kan je al deze looks vanaf het begin al nemen, of moet je eerst bepaalde missie's hebben gehaalt?

ONTOPIC:

look 10 is relaxt, gewoon spijkerbroek en lekker shirtje erboven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje: kan je al deze looks vanaf het begin al nemen, of moet je eerst bepaalde missie's hebben gehaalt?

Dit zal zoals in VC zijn, dat je deze outfits krijgt tijdens of na een bepaalde missie.

Ontopic:

Outfit 2 en 10 vind ik wel de mooiste.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

tiens, ik dacht dat toni niet van kleren kon veranderen? :?

ps.: hoe doen jullie allemaal die foto van iets met jullie naam in verwerkt? waar kun ik dit vinden aub?

En wtf is 'een slotje'? (ik ben nieuw, dus)

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

tiens, ik dacht dat toni niet van kleren kon veranderen? :?

ps.: hoe doen jullie allemaal die foto van iets met jullie naam in verwerkt? waar kun ik dit vinden aub?

En wtf is 'een slotje'? (ik ben nieuw, dus)

zo'n plaatje met je naam erin maken ze zelf of vragen ze iemand te doen. Dit kun je ook zelf met programma's als Photoshop en Paint Shop Pro. Dat plaatje links heet een avatar en zo'n plaatje onderaan heet een signature, er kan echter meer in een signature zoals tekst en een plaatje is niet altijd verplicht. Dit kun je allemaal vinden bij je Instellingen bovenaan.

Een slotje wil zeggen dat er in de topic niks meer gezegt kan worden, dat wordt meestal gedaan als een vraag is beantwoord of als er niet meer gespamt in moet worden maar gewoon moet gezien worden als een belangrijke topic.

EDIT: Outfit 12

25S.jpg

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...