@JP@ Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Als je met de Hydra gaat vliegen kan je dan ook de straalpijpen naar achter richten. En waar kan je een groot vliegtuig vinden waar je mee kan vliegen. >>> Door PatrickW: Verplaatst vanuit feedback naar San Andreas General<<< Bewerkt: 29 november 2005 door PatrickW Reageren
.Exorcist Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Uhmmm,dit is het verkeerde forum m8... Dit hoort in Gta san andreas Anyway hier is de info. Ja met de hydra kan dat,dan moet je de rechter stick naar achter duwen,als je het over de pc versie hebt weet ik het helaas niet,sorry. Groot vliegtuig:Dit kan je vinden in het vliegveld van las verturas,moet je zoeken naar een grote hanger en daar even voor de deur blijven staan,als die niet open gaat ga je naar de volgende,ik kan je niet precies aanwijzen omdat ik al een hele tijd niet meer gespeeld heb. Veel sucses -Virus Bewerkt: 29 november 2005 door .Virus. Reageren
Barcelona Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Hallo @JP@, en welkom op dit forum! hebt je al in dit topic gekeken? Als je ergens een tijdje naar richt dan wordt het rood en dan moet je schieten,hier de besturing. Stuwraketten naar achteren: 8 Stuwraketten naar benenden: 2 Wielen intrekken: + (Dit zijn de knoppen bij standaard instellingen. Werken de knoppen bij jou niet? Zet dan de besturing terug naar de standaard; Start GTA: San Andreas op > Options > Controller Setup > Restore Defaults > Yes) Als je nog over Gtasanandreas een vraag stel,post dan in dit forum. Succes! Reageren
Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 oh en wat is de besturing van ps2 :'D ?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Zoals jullie nog niet wisten, is er sinds gisteravond de besturing op WikiGTA gekomen. Actie Omhoog X Omlaag Vierkantje Rol naar links Linker joystick links Rol naar Rechts Linker joystick rechts Achterroer naar links L2 Achterroer naar Rechts R2 Stuwraketten naar Achteren Rechter joystick naar voren Stuwraketten Omlaag Rechter joystick naar voren Wielen intrekken L3 Bron©: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...dreas_Besturing Ruurd31.. :'D Reageren
Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 nu, bedankt hé ruurd31 ! ik ben nog niet geweest op wikigta (vandaag hé) Reageren
@JP@ Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Allemaal bedankt voor jullie reacties. Het is gelukt om de straalpijpen te veranderen. Ik had eerst niet in de gaten dat je de toest vast moest houden. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Om je 2e vraag te beantwoorden. De AT-400 is een erg groot vliegtuig waar je ook zelf in kan vliegen. Je vind hem helemaal links in een grote garage op het Las Venturas vliegveld. Zie hier een foto en de locoatie waar je dit vliegtuig kan vinden. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Andreas_AT-400 Edit: .Virus. had het blijkbaar al verteld. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Wow, ruig vliegtuig Zelf nog nooit gezien Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 In Las Venturas op het vliegveld staat hij in een garage geparkeerd. Die deur gaat van boven naar onder open, normaal is dat andersom . Ruurd31.. :'D Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Dat begrijp ik niet zo goed, een fout van het spel ofwat Bewerkt: 30 november 2005 door Tim Van Vynckt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Hier gaat ie van boven naar beneden: En hier zie je de loods met het vliegtuig: En hier zie je de AT-400 in de loods zelf (sorry van die Jet-pack): Ruurd31.. :'D Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Damm echt een ruiggg vliegtuig, stom van mij dat ik hem nog nooit ben tegengekomen ! Bedank voor al je pics. ruurd31 Reageren
TheKitZor Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 op het onderste plaatje staat ook een jetpack, staat die daar ook? of heb je em zelf daar neer gegezet? zo niet, waar kan ik em wel vinde of wat is de spawn cheat voor xbox? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Nee, Ruurd31 heeft hem daar zelf neergezet. als je chaets wilt moet je naar gtagames.nl of cheatplanet.com daar vind je ook veel cheats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.