Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Nee, Ruurd31 heeft hem daar zelf neergezet. als je chaets wilt moet je naar gtagames.nl of cheatplanet.com daar vind je ook veel cheats Tim Van Vynckt, je kon TheKitZor heus wel even de code geven voor de XboX. Als je hierop commentaar wilt geven Tim doe dat via PB. Ontopic: Hier is de cheat voor de Jetpack (ik kon hem niet vinden op WikiGTA): Ik had idd de cheat gebruikt om anders moest ik zo eind lopen . Ruurd31.. :'D Bewerkt: 1 december 2005 door Ruurd31 Reageren
vetian Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 dat vliegtuig staat er bij mij nie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Heb jij de missie Vertical Bird al gedaan? Daarna staat hij op je privé vliegveld. Hij staat pas in de Grove Street als je het spel 100% hebt uitgespeeld. ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb . Ruurd31.. :'D *Edit: Ohzo Dizzee, de titel is Hydra dus ik dacht dat het over de Hydra ging . Bewerkt: 2 december 2005 door Ruurd31 Reageren
vetian Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 hij staaat alleen bij grove street Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Volgens mij heeft hij het over de AT-400. Eer dat het vliegtuig in de loods staat, moet je eerst de vliegschool uitgespeeld hebben. Heb je die al gedaan? *EDIT: Niet dus Bewerkt: 2 december 2005 door Dizzee Reageren
vetian Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Volgens mij heeft hij het over de AT-400. Eer dat het vliegtuig in de loods staat, moet je eerst de vliegschool uitgespeeld hebben. Heb je die al gedaan? *EDIT: Niet dus gast ik heb alles goud op elke school Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Vriendelijk mag ook. Ik bedoelde dat je het dus niet had over die AT-400. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Ik zou het heel leuk vinden als je vertelt waar je het over hebt, de AT-400 of de Hydra? Kijk eens of de Hydra er wel komt, als je de cheat van de Hydra invoert . Jumpjet is de cheat voor de PC. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 2 december 2005 door Ruurd31 Reageren
vetian Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 dan komt ie wel maar hij staata het nie ik heb het over de hydra Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Dus je bedoelt dat hij niet bij je vliegveld staat... Moet je gewoon heel de tijd opnieuw gaan kijken totdat hij er wel staat.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 je kunt hem ook vinden op de legerbasis in de woestijn. maar dan moet je wel eerst de missie 'Vertical Bird' gedaan hebben. op de legerbasis staat hij altijd na die missie. ik heb er ook welleens last van die hij niet spawnt op je eigen vliegveld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.