.Exorcist Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Ey het is me wel eens opgevallen dat als je naar dat liedje van TOTO luistert, rain in africa dan gaat het ook regenen,is dit mischien een vice city EE?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Hmm, zou kunnen... Het is mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen. Je kan best gelijk hebben. Als het een ee is dan is 't wel een heeeele subtiele.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Zou wel leuk wezen als dat er is. Kan je een filmpje maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Je moet het niet meteen als een Easter Egg zien, pas als het bij herhaling gebeurt kan je er aan gaan denken, maar dan nog hoeft het nog niet het geval te zijn. De regen wordt namelijk gewoon geregeld via data-bestanden en dergelijke. De radiostations worden daarentegen allemaal aan het begin van het spel opgestart, alleen kun je ze afzonderlijk luisteren, allemaal tegelijk is ook zo lastig. Het zijn ook gewoon muziekbestanden, ik kan me haast niet voorstellen dat R* dan ingesteld heeft dat wanneer het radiostation die dat liedje heeft, op de tijd van het liedje (bijvoorbeeld 13:54) dat dan de regen geactiveerd wordt. Maar het zóú kunnen. Vergeet trouwens ook niet dat het regelmatig in Vice City regent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Nou, ik geloof wel dat het zou kunnen. Want in GTA: San Andreas zeggen ze op radiostations weleens het weerbericht, en dan zeggen ze dat het gaat regenen, en het gaat een minuut later (onze tijd) nog regen ook! als je in de audio data gaat kijken, zie je ook dat die bestanden aan elkaar gekoppeld zijn. Net zoals je weleens missies hebt gedaan, dan hoor je soms op radiostations ook dat er iets is gebeurt wat jij toevallig ook in die missie had gedaan. Dus waarom zou dat nummer dat ook niet met het weer gekoppeld zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Je moet niet het verschil tussen Vice City en San Andreas vergeten, op de radio in San Andreas hoor je inderdaad wel eens berichten over dingen die juist gebeurt zijn, de bekendste is wel het nieuws over de misdaden van Tenpenny, Pulaski en Hernandez. Daar zijn de radio-bestanden uit meerdere delen opgebouwd, in Vice City hoor je nóóit iets over iets wat jij gedaan hebt in een missie, dit kan ook niet omdat alle radiostations gewoon uit één bestand bestaan, vandaar dat ik ook niet geloof dat het een link heeft, maar het kán. Heb je het ook écht altijd, of gewoon één keer gehad. Misschien heeft er iemand verstand van zulk soort dingen en kan hij het even nakijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Er zit ook herhaling in,gebeurt bij mij elke keer...En nee ik kan geen filmpje maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 het zou in principe wel mogelijk zijn. na een bepaalde missie van Diaz (weet niet meer welke) hoor je ook op de radio dat de bruggen weer open zijn. dat is zo ingesteld dat ze na die missie weer open gaan. maar van dat liedje en die regen geloof ik eigenlijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Ik denk dat het wel zeker weten kan, wat denk je als jij schiet,dan zie je je geweer op en neer gaan en je hoort en knal dus? ik denk dat dat echt wel zo kan wezen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Je moet niet het verschil tussen Vice City en San Andreas vergeten, op de radio in San Andreas hoor je inderdaad wel eens berichten over dingen die juist gebeurt zijn, de bekendste is wel het nieuws over de misdaden van Tenpenny, Pulaski en Hernandez. Daar zijn de radio-bestanden uit meerdere delen opgebouwd, in Vice City hoor je nóóit iets over iets wat jij gedaan hebt in een missie, dit kan ook niet omdat alle radiostations gewoon uit één bestand bestaan, vandaar dat ik ook niet geloof dat het een link heeft, maar het kán. Heb je het ook écht altijd, of gewoon één keer gehad. Misschien heeft er iemand verstand van zulk soort dingen en kan hij het even nakijken! Oh ik heb Vice city niet, heb het wel een keer geleend en toen hoorde ik wat flying dutchman ook al zei, dat zo'n vrouw vertelde dat de poorten op de bruggen open waren gegaan, voor de rest heb ik niet meer geluisterd op de radio naar berichten. Maar het kan wél zo zijn dat die dingen aan elkaar gekoppeld zijn, maar het kan ook wel gewoon toeval zijn. (o ja, dit moet ik toch even kwijt: over toeval gesproken, bij GTA: SA, de laatste missie: end of the line, hoor ik wel op de radio elke keer dat ik die missie ging spelen ook het nummer van TOTO: hold the line. end of the line en hold the line lijken wel veel op elkaar, dus ik dacht dat het óók misschien aan elkaar gekoppeld was.) En trouwens, mochten deze bestanden uit VC en SA aan de effecten gebonden zijn, dit gebeurt dan wel steeds met nummers van TOTO. Misschien is het wel ver gezocht, maar wie weet heeft R* het wel expres gedaan en kan je het misschien een nieuwe easter egg noemen. Kijken jullie maar wat jullie van mijn beredenering vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Ik denk dat dit ook mogelijk is. Geef is de juiste tijd en het radio station ik ga dit even checken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Dat van die bruggen is iets anders, op dat moment worden álle radiostations stopgezet en hoor je precies dát bericht, het gebeurt ook maar twee keer, op het moment dat ze gesloten worden en op het moment dat ze opengezet worden. In de map voor de radiostations zijn ook geen andere bestanden te vinden. Nog even op dat schieten terugkomen Als jij schiet speelt het spel het geluid voor de knal af, en maakt vercetti de beweging alsof het geweer een terugslag heeft, gaat er een kogel van je munitie af, gaat het doelwit waar je op schiet dood, komt de politie achter je aan, kan je van geweer wisselen als het de laatste kogel is en zo zijn er nog meer dingen. Dat is dus allemaal wel aan elkaar gekoppeld, de radio heeft daar niks mee te maken omdat het gewoon muziekbestanden zijn die afzonderlijk af worden gespeeld, maar waar je er maar één tegelijk van kunt horen. Aan een filmpje hebben we ook weinig, je moet dan minstens twee minuten opnemen + muziek erbij enz. Als iemand met bestanden/bewijzen kan aantonen dat het wél gaat regenen, geloof ik het, aan veronderstellingen of bedachte bewijzen hebben we niks. Ik ben benieuwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Ik denk dat dit ook mogelijk is. Geef is de juiste tijd en het radio station ik ga dit even checken! als je bij SA de laatste missie end of the line bedoelt, ga dan gewoon die missie doen en als je die brandweerwagen met Tenpenny moet volgen zet je de radio gewoon op K-DST en meestal hoor IK dan wel dat nummer van TOTO. Maar het viel me gewoon wel op dat bij beide spellen (als het waar is dat die dingen aan elkaar gekoppeld zijn) het om nummers van TOTO gaat. Ik bedoel: je weet maar nooit, misschien heeft R* het wel expres gedaan zoals ik al eerder zei en misschien is het wel een paasei. Bewerkt: 29 november 2005 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Ik denk dat dit ook mogelijk is. Geef is de juiste tijd en het radio station ik ga dit even checken! als je bij SA de laatste missie end of the line bedoelt, ga dan gewoon die missie doen en als je die brandweerwagen met Tenpenny moet volgen zet je de radio gewoon op K-DST en meestal hoor IK dan wel dat nummer van TOTO. Maar het viel me gewoon wel op dat bij beide spellen (als het waar is dat die dingen aan elkaar gekoppeld zijn) het om nummers van TOTO gaat. Ik bedoel: je weet maar nooit, misschien heeft R* het wel expres gedaan zoals ik al eerder zei en misschien is het wel een paasei. Ik bedoelde die van Vice City. Maar dat wist ik eigenlijk zelf ook niet dat ze nieuws op de radio zijden. Ik luister al van in het begin naar men eigen radio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Heb weer iets te doen Zal het eens snel gaan testen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.