RonaldVC Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb er nog es over nagedacht, nu ik al die posts gelezen heb. Maar dan hier de volgende vraag: Als het echt door R* gemaakt is en dus een ee is, dan zou het toch gelijk moeten ophouden met regenen zodra je van zender veranderd of uit de auto stapt .. Ik weet het niet hoor, het lijkt mij gewoon toeval.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Inderdaad Ronald, en dat heeft als resultaat dat je zelf de regen kunt regelen en zelf het spel makkelijker kunt maken, wat Rockstar nooit zou doen. Het is dus onmogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Ik bedoel dat als dat nummer van TOTO rain in africa begint dat het dan begint te regenen, en het spel zal zelf wel bepalen wanneer de regen ophoudt. Maar onthoudt mensen: het is maar een theorie van mij, ik zeg niet dat het ook zo klopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Het is zeker weten GEEN ee. Ik heb net ff getest, gewoon in een auto zitten en heb ongeveer 15 minuten naar Emotion geluisterd. Eindelijk kwam TOTO met rain in africa, maar het bleef gewoon lekker zonnig. Geen regen, niks... Ik heb geen bewijs in de vorm van een filmpje ofzo, maar ik denk dat dat ook niet nodig is.. Het is dus gewoon toeval, zoals ik al eerder zei.. Bewerkt: 30 november 2005 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) ok ik heb VC ook niet dus kan ik het ook niet bewijzen maar ik dacht als het zo was dat het wel toevallig is dat het elke keer met TOTO te maken heeft. misschien moeten we er maar over ophouden, het is nu toch bewezen dat het gewoon toeval is. Doei! EDIT: Ik heb GTA: Vice City nu zelf ook, en heb het nummer van Toto al een paar keer gehoord, (prachtig nummer trouwens ) Maar elke keer dat ik het hoorde heeft het nog geen één keer geregend, dus het zal allemaal wel toeval zijn geweest als het regende tijdens dat nummer. Bewerkt: 9 december 2005 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.