Jump to content

HELP!

bboymark13

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraagje

Ik heb de los santos missies uitgespeeld. Maar in een van de laatste missies is dat je alle hoods moet overnemen. Ik heb dat wel bij een paar gedaan maar toen ben ik verder gegaan naar de laatse missie van los santos die heb ik gehaald.Nu ben ik bij de msisies van ballas. Maar als ik terug ga naar los Santos kan ik de hoods niet meer overnemen en ik kom ook niemand meer van mijn eigen gang tegen. Wat moet ik doen

BEdankt

Geplaatst:

Ja, dat klopt. Zolang je in Los Santos blijft kun je gebieden overnemen van anderen. Zodra je (ik dacht na de missie Green Sabre) de Badlands ingaat houdt dit op. Pas als je na San Fierro en Las Venturas weer terugmag naar Los Santos kun je weer gebieden overnemen. Ga ondertussen ook maar niet terug naar Los Santos. Iedereen is je onvriendelijk gezind en ook je oude buurt is overgenomen door paarse en gele poppetjes. Gewoon doorgaan met spelen; het komt vanzelf goed!

Geplaatst:

het beste is om direct alles over te nemen als je het uitgespeelt hebt: want als je dan aan de andere kant van sanandreas bent en de ballas vallen je gebied aan :N tegen dat je in los santos bent ze hebben het al over genomen..

Geplaatst:

Maar stel nu jehebt het spel uitgespeeld en je hebt alle hoods veroverd, vallen de ballas of die mexicanen je DAN nog aan :?

Geplaatst:

Als je ALLES hebt veroverd, en dus in je statisieken ziet dat je 100% van de gebieden bezit, wordt je nooit meer aangevallen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ah ok, handig als je gewoon door de straten rijd en overal groene ventjes ziet wandelen 8)

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Maar bij die eerste keer dat je Hoods moet veroveren kun je het ook gewoon laten waaien..

Als je later weer terug in LS bent kun je ze weer veroveren en heb je meer tijd (vind ik, want dan heb je bijna alle missies uitgespeeld en heb je niet meer de neiging om weer naar de volgende missie te gaan)

Geplaatst:

Maar als je die hoods vanaf het begin aanvalt krijg je extreme veel respect, geld en veel wapens, dus waarom niet

(100ste berichtje)

Geplaatst:

Je akn het beste gewoon, wat klien hoods overnemen, maar niet gelijk alles, wat Yorddy al zei, je kan het beter achter je laten, als je het zonder codes doet, ga het je veel geld kosten, aangezien je Wapens en Munitie moet betalen, en als je dood gaat ben je al je wapens kwijt

Geplaatst:

Ik lock deze, hier zijn al gewoon téveel vragen over gesteld. Ik verwijs je verder ook naar de F.A.Q die hier bij de Pinned topics staat. Daar staat het uitgelegd, ook wanneer je weer gang gebieden kan innemen.

Locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...