Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

killzone11ah.jpg

Ik wou de render want minder laten op vallen deze keer.

Comments?

Hij is wat donkerder dan verwacht.

Bewerkt: door Froop

Srry maar ik vind dat niet echt mooi..

Het is zo leeg je ziet alleen maar bijna zwart en ik zie de render gwn bijna niet..

Sorry, maar een 5 voor de moeite..

Gwn te leeg.. en te onherkenbaar :{

@na zijn edit:

Iets beter maar ik zie nog steeds niet echt wat het voor plaatje is een robot ofzo,,?

dit keer een 6..

Bewerkt: door Achille
Geplaatst:

Je hebt je render té donker gedaan. Maar het is net zo'n signature zoals je altijd maakt, het is niet nieuw meer. Ik geef maar geen cijfer :engel:

Vet hoor, Froop, Killzone vind ik ook een vet spel.

Een 9/10

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Ik vindt hem wat te donker, misschien een tipje..

Maak eens een nieuwe layer en zet hem op softlight en brush wat met wit, je zult zien dat hij steeds lichter wordt. Later kun je dit ook altijd precies hetzelfde doen alltijd zet je hem op overlay. dan krijg je mooie kleuren. Ik weet niet zeker op je de PSD file nog nodig hebt, maar het is te proberen.

Hij is gewoon te donker en dat maakt hem niet mooi.

Geplaatst:

Ja leuk, maar je had de achtergrond juist lichter moeten maken. Zodat je render er beter uit kwam, verbeter dat anders even want ik zie net zoals de rest heel weinig

Geplaatst:
killzone11ah.jpg

Ik wou de render want minder laten op vallen deze keer.

Comments?

Hij is wat donkerder dan verwacht.

Ik vind hem net ''te'' donker je zou hem wat lichter moeten doen.

Ik heb net een plus puntje over je sig, de background lijkt op een natte wand waar de render/eigenlijk figuur tegen aanstaat om gevaar te voorkomen en beetje wegduikt. dat vind ik mooi gedaan.

1 minpuntje is je tekst is onlees baar er staat nu roop maar dat moet waarschijnlijk toch ''froop'' worden. ik zou dat veranderen dan krijg je zeker een hoger cijfer, vooral de balken rond je tekst is ook zeker goed gedaan.

Ik zou wel proberen dat blokje rechts boven weg te halen. ;)

Ik geef je nu een 7/10 als je wat aan de tekst doet en de render en dat blokje krijg je zeker weten een 8/10.

Succes hopelijk verander je het.

Geplaatst:

Voeg wat Brightness/Contrast Layers toe, het is veels te donker.. De render valt idd niet op, maar past totaal niet meer bij het linkse stuk van je sig.. Daar lijkt het gewoon 1 brush op een zwart vlak.. Add wat Clone Stamp in je sig voor er meer diepte in te crieëren. Zoek een mooi plaatje op, neem de Clone Stamp tool, hou Alt ingedrukt en klik op een plaats van het plaatje, maak een nieuwe layer op je Killzone sig, en vul het wat op. Natuurlijk niet vol zichtbaar laten staan, en kijken of het Clone Stamping ( is dat een woord? :puh: ) degelijk wel past bij je sig. De lightning van je sig is ook niet zo goed ( het 'licht'-overgang ), maak een nieuwe layer en ga naar Image -> Apply Image en ga dan naar Filter -> Render -> Lightning effects en pas de 'licht'-overgang wat aan, dan wordt het vast beter. Je kan de ene kant van je tekst ( de FR van Froop of de R ) wat duidelijker maken met er wit achter te brushen o.i.d. Ik kan nog geen cijfer geven, ik ben benieuwd naar je V.2 versie. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...