Jump to content

Help!

Recommended Posts

Geplaatst:

:cya: Ik heb nu voor een paar maanden een computer, hij deed het eerst perfect maar nu blijft hij spontaan hangen. Ik heb Hitman pro als geprobeerd en ik heb de pc ook al een beetje schoon gemaakt. Aan de temperatuur ligt het ook niet want Speedfan geeft goede temperaturen aan. Ik heb Windows Xp Home Edition Service pack 2. De computer is 3,2 Ghz en heeft 1024 Mb ram. Misschien heb je er wat aan!

Weet iemand de oorzaak van dit probleem? Wie kan me helpen, ik zit in nood!

:cya:

Geplaatst:

Wat heb je zoal op je computer staan?

Mijn computer deed toen hij net nieuw was dertig seconden over het opstarten, en nu ook twee minuten... ;)

Het is gewoon dat je computer wat langzamer wordt als je er veel opzet.

Even defragmenteren zou kunnen helpen. Kort gezegt houdt dat in dat alles weer op een rijtje wordt gezet. Er zijn verschillende programma's voor te vinden, maar Windows XP heeft er zelf ook een, maar het is niet het beste programma dat er is...

Ga naar: Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Schijfdefragmentatie.

In het programma aangekomen, klik je met de rechter muisknop op Station C. Klik op "Analyseren". Krijg je de melding dat het raadzaam is te defragmenteren, dan zou het wel kunnen helpen.

Hoe blauwer het balkje onderin het scherm, hoe netter je pc is. Veel rood wilt zeggen dat je harde schijf een rommeltje is.

Het defragmenteren kan wel lang duren, vooral met een goed gevulde harde schijf.

Geplaatst:
:cya:

Nee, dat is het niet want ik heb 320 Gb waarvan 40 Gb vol. En ik defragmenteer 1 X per week. :Y

Wat voor virusscanner heb je? Ik heb een scanner gehad die mijn computer echt erg sloom liet worden... Probeer hem eens uit te zetten als je niet aan het internetten en downloaden bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...