Jump to content

logo

Recommended Posts

Geplaatst:

heeyz,

ik wou is die introfilm verangen door een eigen gemaakt filmpje, het ging allemaal goed maar als ik SA opstart dan zie je t niet, ik heb gekeken bij eigenschappen bij een orginele en mijn versie, het enige wat echt anders is, is dat ik een audio/video fragment heb en de orginele een filmfragment. Ligt het daaraan???? want weet iemand dan hoe je het naar een filmfragment kan omzetten?

Geplaatst:
heeyz,

ik wou is die introfilm verangen door een eigen gemaakt filmpje, het ging allemaal goed maar als ik SA opstart dan zie je t niet, ik heb gekeken bij eigenschappen bij een orginele en mijn versie, het enige wat echt anders is, is dat ik een audio/video fragment heb en de orginele een filmfragment. Ligt het daaraan???? want weet iemand dan hoe je het naar een filmfragment kan omzetten?

Het ligt denk ik inderdaad aan het type bestand. Het moet gewoon een mpeg-bestand zijn (filmbestand). Als ik er een ander bestand inzet, doet hij het bij mij ook niet.

Er zullen denk ik wel programma's voor zijn. Als je bij google op "mpeg converter" zoekt, krijg je deze resultaten. Ik denk dat er wel een goed programma tussenstaat.

Geplaatst:

In de installatie map van sa en dan de submap "movies" daar staan de intro filpjes in. Als je die vervangt met een van de jouwe. Dan speelt die jou filptje af.

Geplaatst:

heeyz,

Het ligt denk ik inderdaad aan het type bestand. Het moet gewoon een mpeg-bestand zijn (filmbestand). Als ik er een ander bestand inzet, doet hij het bij mij ook niet.

Er zullen denk ik wel programma's voor zijn. Als je bij google op "mpeg converter" zoekt, krijg je deze resultaten. Ik denk dat er wel een goed programma tussenstaat.

...

ja, dat is wel handig zie ik nou, thx daarvoor, maar als ik het van vi naar mpg(1)/(2) wil doen dan zegt ie:

'' Cannot find codec, please download this codec'' ... en dan kom ik dus niet verder,

kan je me helpen?????...

Geplaatst:

heeyz,

...

ja, dat is wel handig zie ik nou, thx daarvoor, maar als ik het van vi naar mpg(1)/(2) wil doen dan zegt ie:

'' Cannot find codec, please download this codec'' ... en dan kom ik dus niet verder,

kan je me helpen?????...

Ik kan je helpen. Je moet een MPEG Codec downloaden. ;) Hier is een handige link met allemaal de nieuwste codecs: Klik Hier!

Greetz Matiscus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...