Jump to content

San Andreas..

Recommended Posts

Geplaatst:

En GTA is weer is een van de tien gewelddadigste games!~

Grand Theft Auto: San Andreas--"Player is a young man working with gangs to gain respect. His mission includes murder, theft, and destruction on every imaginable level. Player recovers his health by visiting prostitutes then recovers funds by beating them to death and taking their money. Player can wreak as much havoc as he likes without progressing through the game's storyline."

En ze kunnen goed liegen ook :duh:

Bron: Gamespot, Klik

Geplaatst:

Ze hebben ook altijd wat te zeiken, ze moeten gewoon even hun grote bek houden, laat ze maar praten over kleutergames.

GTA 4 Life.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie niks negatiefs in je geqoute stukje :D.

Maar even serieus, ik vind niet dat die mensen zo veel ophef erover moeten maken. Met de rate AO (adult only) of in europa 18+ vind ik dat een beetje geweld best kan. Overigens, je kan het spel zo gewelddadig maken als je zelf wilt.....

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:
Player recovers his health by visiting prostitutes....

Dit slaat werkelijk nergens op, oke je mag iedereen doodslaan en auto's mollen. Maar als je met een hoor gaat n**ken gaat echt niet je heatlh omhoog :cab: .

Laat ze maar praten, ze weten gewoon niet waar ze het over hebben.

yeah, GTA 4 Life.

Geplaatst:

GTA 4 life _O_ wtf maakt het uit hoe geweldadig het is als je er een probleem mee hebt koop je het maar niet ;)

Geplaatst:
even een vraagje hoe kun je nou met een hoer n**ken

Erlangs rijden met een auto, dan zegt ze wat. En dan moet jij Y indrukken. Dan een stukkie rijden, en dan stoppen en dan gaat de auto wiebelen. Maar het is werkelijk heel dom :ch: .

Geplaatst:

Als je haar ziet lopen, rijd je met een auto naar haar toe. Je gaat met de auto naast haar staan, dan zegt ze: "Do you have time, Honey?" dan kun je met Y (yes) ja zeggen. Dan stapt ze in de auto en zet je je auto op een rustig plekje waar niemand jou ziet. Dan wachten ze even, en zie je de zijkant van de auto en gaat hij heen een weer.

Als je dat met die hoer doet gaat er wel geld af, heb je de pimping missies gedaan dan krijg je er geld bij.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
Ik zie niks negatiefs in je geqoute stukje :D.

Maar even serieus, ik vind niet dat die mensen zo veel ophef erover moeten maken. Met de rate AO (adult only) of in europa 18+ vind ik dat een beetje geweld best kan. Overigens, je kan het spel zo gewelddadig maken als je zelf wilt.....

Ze maken er toch geen ophef over? Het lijkt mij nogal logisch dat spellen met 18plus de geweldadigste spellen zijn en ze hebben eigenlijk best wel gelijk, je kan ook gewoon iedereen opblazen en vermoorden, mja als jullie dat iets negatiefs vinden ik vind dat geweld juist net leuk

Geplaatst:

Ik vind dat het allemaal wel klopt, en het is toch wel waar dat het een AO game is. In mijn ogen een 16+ game, maar dit is altijd al zo bij GTA geweest, al vanaf de 1e GTA. Ze blijven dat Imago houden. Alleen ze overdrijven wel een beetje, maar het is toch een geweldadig spel.

Maar ik vind het toch maar iets wat te overdereven worden al dat gedoe rond GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...