mym Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Voor dat ik begin moet ik zeggen dat dit topic erg goed en groot kan worden. Nu on topic ik zal jullie iets vertellen over de Airzooka. Maar wat is een airzooka nou hier is een plaatje. De airzooka is een echte gadget. Je heb er namelijk niks aan. Met de airzooka kan je ballen lucht tot 8 meter ver schieten. nu hoor ik je denken ballen lucht jaah ballen lucht je schiet dus gewoon een bal lucht. Dus je zit nooit zonder ammo. Het is erg grappig om dit bij mensen te doen want vaak kijken ze heel doelloos naar wat hun geraakt heeft. maar nu het cijfer nuttigheid -5 leukheid 9 prijs 6 is namelijk 20 euro overall een 8.2 Reageren
Le MrG Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 best wel grappig Alleen zeer onzinnig ! Score:7.2 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Haha ik snap het niet echt maar ziet er wel leuk uit. Miss voor als je beetje veel gedronken heb ofzo. 7/10 GizmO Reageren
Froop Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Waar zijn deze dingen verkrijgbaar? En ik vind het wel een grappig ding. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Geinig ding. Een 8/10 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Dat ding heb ik volgens mij gezien bij Talpa, toen het programma Thuis nog bestond. Wel geinig al is het volslagen nutteloos. Toch een 7,5. En ik vind dit trouwens een leuk deel van het forum, maar dat ter zijde Bewerkt: 30 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Leuke gadget, lijkt me niet te duur, en je kunt er mooie geintjes mee uithalen. Ook handig om in huis de kaarsen te doven, zonder rond te lopen en je jatten te verbranden. 8.. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Dit is nou een leuke gadget..., ik vindt het wel een 7 waard, ik wil weleens zie hoe dat werkt... een bal lucht ? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Toen ik het las stond ik ook even na te denken over een ''bal lucht''. Ik ben best wel benieuwt hoe dit werkt en je kunt er idd leuke geintjes mee uithalen. Ik geef hem een 7,5 alleen maar om je er geintjes mee kunt uithalen. Reageren
mym Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2005 je kan hem krijgen bij www.megagadgets.nl en je kan het ook bekijken op www.iwoot.com engelse site Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb precies dezelfde maar dan ik het zwart gezien bij een winkel in canada. MIjn zusje had hem gevonden en ging dat naast me doen schrok me rot! Ik geef 7,5 het is een geinig ding maar je hebt er weinig aan. Reageren
Samurai Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 LOL, bestaat dat echt? Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Lol ik geef hem een 8/10. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ziet er wel grappig uit. 8/10 Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Leuk om je broer/zus 's nachts mee wakker te maken Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.