Ewoud Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Naar aanleiding van dat nieuwsbericht: Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik snap je niet helemaal . Word je buschauffeur? Of moet je antwoord geven op de naam van het topic. Ik wil graag architect worden of iets in die richting. Reageren
Ewoud Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Nee naar aanleiding van dit nieuws bericht. Vondt ik het wel geinig om er iets toepasselijk bij te maken http://frontpage.fok.nl/nieuws/59997 Reageren
Achille Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Hahahaha Heel Erg Leuk!! Best wel grappig 8.5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Hier snap ik helemaal niks van, kun je het iets beter uitleggen Ewoud. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik snap je niet helemaal .Word je buschauffeur? Of moet je antwoord geven op de naam van het topic. Ik wil graag architect worden of iets in die richting. Ik wil ook graag architect worden. lol :'D Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik vind het geinig gedaan, netjes kan zo voor een reclame bureau of achter het glas bij buskotje. Reageren
Jowx Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Lmao, erg grappig verzonnen Ewoud. 9/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik snap je niet helemaal . Word je buschauffeur? Of moet je antwoord geven op de naam van het topic. Ik wil graag architect worden of iets in die richting. Ik wil ook graag architect worden. lol :'D En ik wil ook ARCHITECT worden. Zijn we concurenten of werken we samen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.