Froop Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Comments? En de render was van zichzelf al wat donker. Reageren
Slimm Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik vind de sig mooi, alleen word het een beetje eentonig, het lijkt allemaal zo op elkaar Hetzelfde geld voor je tekst, bijna altijd zelfde Font met een ander kleurtje, probeer je tekst eens te blenden en probeer daar een Grunge lettertype bij! Toch is het geheel wel mooi, een 7,4! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Zoals Slimm al zei, mooie sig maar hij is net zoals al je andere. Probeer eens iets heel anders, probeer eens wat te maken zonder renders, veras ons !. Nu neem ik namelijk haast niet eens meer de moeite in jouw topic te kijken omdat ik toch wel weet wat voor soort sig het is . Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Hetzelfde als Jorge_F, stop met die gedownloade brushes, render's en maak eens iets heel mooi en origineel. Al jouw sigs zijn hetzelfde, geen wonder dat ze uit de mode geraken.. Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Héél erg mooi mooie kleuren en mooie tekst dus een 10/10. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Leuk gemaakt, alleen zoals Silverwing al zei: Hetzelfde als Jorge_F, stop met die gedownloade brushes, render's en maak eens iets heel mooi en origineel. Als ik jouw was, zou ik eens een andere stijl kiezen. Wat vinden jullie Btw van mijn Hulk Sig? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18671 Bewerkt: 3 december 2005 door DaddyPimp Reageren
Froop Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Hetzelfde als Jorge_F, stop met die gedownloade brushes, render's en maak eens iets heel mooi en origineel. Al jouw sigs zijn hetzelfde, geen wonder dat ze uit de mode geraken.. Hier zijn geen brushes aan te pas gekomen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Stop dan met telkens tut's tevolgen en wees origineel, ik ken die tuts wel hoor. Reageren
Slimm Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Sorry hoor SW, maar ben jij veel beter dan? Jij volgt ook altijd Tuts, en soms koop je zelf sigs.. Daar heb ik geen problemen mee, maar dan moet je ook niet op Froop commentaar leveren.. Geen persoonlijke aanval hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.