Jump to content

Dam and Blast

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat moet ik doen dat vliegtuig tegen de dam laten crashen ik zie geen rode cirkel ofzo? ( moet je hoog of laag vliegen. Ik heb zelf geen parachute wordt daarvoor gezorgd? of moet je er zelf 1 hebben

( waar liggen ze?)

PS: over die meid van wie je de beveiligings kaart moet krijgen die krijg ik niet na 1 keer daten hoevaak moet je daten voordat je hem hebt?

Geplaatst: (bewerkt)

De corona in Dam And Blast hangt zeer hoog. Zolang het driehoekje op je radar naar boven wijst, moet je blijven omhoog vliegen, totdat het een vierkantje wordt, dan ben je op dezelfde hoogte als de corona.

Een parachute krijg je vanzelf, wanneer je de vliegschool uitgespeeld hebt en in een vliegtuig stapt.

Om de key card van Millie te krijgen, moet je 35% hebben in je relatie met haar. :)

EDIT: Geen probleem. ;)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
De corona in Dam And Blast hangt zeer hoog. Zolang het driehoekje op je radar naar boven wijst, moet je blijven omhoog vliegen, totdat het een vierkantje wordt, dan ben je op dezelfde hoogte als de corona.

Een parachute krijg je vanzelf, wanneer je de vliegschool uitgespeeld hebt en in een vliegtuig stapt.

Om de key card van Millie te krijgen moet je ongeveer rond de 35% hebben in je relatie met haar. :)

Ik weet nu alles thnx :cya:

Je kan die kaart ook krijgen als je met haar gaat daten en je schiet haar dood.

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst:
Je kan die kaart ook krijgen als je met haar gaat daten en je schiet haar dood.

Ja weet ik maar dan heb je het na spel niet :$

Heeft iemand een filmpje zodat ik kan zien waar ik vandaan en hoe hoog etc. moet zijn?

Geplaatst:

Als je rechtsonderaan je scherm kijkt, zie je een soort balk met een witte streep. Dat is een hoogtemeter.

Als die witte streep 2 keer over het hele balkje is geweesd, dan ben je er. ;)

Geplaatst:
Als je rechtsonderaan je scherm kijkt, zie je een soort balk met een witte streep. Dat is een hoogtemeter.

Als die witte streep 2 keer over het hele balkje is geweesd, dan ben je er. ;)

Nog hoger? Dan komt hij toch niet tegen de dam aan?

Heeft iemand een filmpje ervan?

Geplaatst:

Je hoeft niet halverwege het 3de balkje, gewoon een klein beetje hoger.

En nee, je vliegtuig vliegt dan niet tegen de dam. Die carona in de lucht zit tussen berg en de wal in. Als je goed parachute springt dan kom je gewoon in het water terecht en kun je naar de kant zwemmen.

Ruurd31.. :'D

En nee, je vliegtuig vliegt dan niet tegen de dam. Die carona in de lucht zit tussen berg en de wal in. Als je goed parachute springt dan kom je gewoon in het water terecht en kun je naar de kant zwemmen.

Als je goed parachute kunt springen dan kom je op het chekpoint terecht :Y

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Als je goed parachute kunt springen dan kom je op het chekpoint terecht :Y

Heb hem allang uit gespeelt :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...