Koen_92 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Hallo, Wat is gta trilogy? ik zag het in een reclamefolder staan. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 GTA: Trilogy is GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas in één. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Geloof alleen voor PS2 En Xbox. Je kunt het ook zien als GTA1 in 3D. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Alleen voor Xbox @ golden fighter, wat bedoel je met gta1 in 3d? Dit pakket bestaat uit gta3, vc en sa.... Reageren
gta_rulez Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 De steden van GTA 1 zijn in 3d teruggekomen in GTA 3 , VC en SA. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Alleen voor Xbox @ golden fighter, wat bedoel je met gta1 in 3d? Dit pakket bestaat uit gta3, vc en sa.... In GTA1 had je drie verschillende levels. Deze levels speelden zich af in Liberty city, vice city en San Andreas. En hij bedoelt dus nu dat deze steden opnieuw zijn gemaakt in 3d, met name in GTA 3(libertycity), GTA Vice City en GTA San Andreas. Bewerkt: 1 december 2005 door Dizzee Reageren
Upstream Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 GTA: Trilogy is GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas in één. Maar wordt het 1 spel, of zijn het 3 losse cd's? Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Het zijn gewoon 3 losse cd's, maar dan voor de prijs van 1 gta. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Alleen voor Xbox @ golden fighter, wat bedoel je met gta1 in 3d? Dit pakket bestaat uit gta3, vc en sa.... In GTA1 had je drie verschillende levels. Deze levels speelden zich af in Liberty city, vice city en San Andreas. En hij bedoelt dus nu dat deze steden opnieuw zijn gemaakt in 3d, met name in GTA 3(libertycity), GTA Vice City en GTA San Andreas. Ach so , ik heb gta1 vroeger gespeeld maar ik weet er niet zoveel meer van. Weer wat geleerd Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 hier over had ik ook al een topic gemaakt, naja ja het ijzn gewoonde de 3 gta's in 1 pack, en wat ik weet zijn er wat bugs uit gehaald.. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Het is een mooi kado om te geven of te krijgen en het is een mooie aanwinst voor je verzameling. Reageren
Samurai Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Komt die ook voor de PC uit? Zo ja, dan koop ik m mss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.