Jump to content

wat is gta trilogy?

Recommended Posts

Geplaatst:

Alleen voor Xbox ;)

@ golden fighter, wat bedoel je met gta1 in 3d? Dit pakket bestaat uit gta3, vc en sa....

Geplaatst: (bewerkt)
Alleen voor Xbox ;)

@ golden fighter, wat bedoel je met gta1 in 3d? Dit pakket bestaat uit gta3, vc en sa....

In GTA1 had je drie verschillende levels. Deze levels speelden zich af in Liberty city, vice city en San Andreas. En hij bedoelt dus nu dat deze steden opnieuw zijn gemaakt in 3d, met name in GTA 3(libertycity), GTA Vice City en GTA San Andreas. :)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
GTA: Trilogy is GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas in één.

Maar wordt het 1 spel, of zijn het 3 losse cd's?

Geplaatst:

Alleen voor Xbox ;)

In GTA1 had je drie verschillende levels. Deze levels speelden zich af in Liberty city, vice city en San Andreas. En hij bedoelt dus nu dat deze steden opnieuw zijn gemaakt in 3d, met name in GTA 3(libertycity), GTA Vice City en GTA San Andreas. :)

Ach so :bonk: , ik heb gta1 vroeger gespeeld maar ik weet er niet zoveel meer van. Weer wat geleerd :)

Geplaatst:

hier over had ik ook al een topic gemaakt, naja ja het ijzn gewoonde de 3 gta's in 1 pack, en wat ik weet zijn er wat bugs uit gehaald..

Geplaatst:

Het is een mooi kado om te geven of te krijgen en het is een mooie aanwinst voor je verzameling.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...