Jump to content

Lekke band?


VforV

Recommended Posts

Cop-spikes :? die zijn harstikke irritant. ik was echt blij dat ze in San Andreas er niet in zitten. in Vice City waren die dingen ook al zo irritant. wel dom dat ze die er dan weer in doen. dan kunnen zu beter blokkads doen i.p.v. spikes. die kun je tenminste nog rammen :D . dat je banden steeds lek gaan is echt superirritant.

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij kan je wel banden lek schieten alleen dan wel met de sniper rifle .Wel raar dat het niet bij jullie kan :?

ja moet goed om banden mikken. ik heb dat ook dat ze soms niet stuk willen.

die Cop-spikes zijn die stingers die je aan auto kreeg bij ene missie om ene vrouw met auto te stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je wel banden kapot schieten.

Ik ben gisteren beginnen spelen en tijdens een missie werden mijn banden ook gewoon lek geschoten door de politie. ( het waren geen spike-strips )

Ik neem dus aan dat jij dat ook moet kunnen. :puh:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je wel banden kapot schieten.

Ik ben gisteren beginnen spelen en tijdens een missie werden mijn banden ook gewoon lek geschoten door de politie. ( het waren geen spike-strips )

Ik neem dus aan dat jij dat ook moet kunnen. :puh:

Zal is proberen met Sniper Rifle, maar ik heb het gisteren geprobeerd met M4 Uzi shotgun en pistool en geen effect. Maar toen ik de Rocket Launcher probeerde gingen de banden wel kapot. :puh:

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn band ging kapot bij die missie waar je een aantal sindacco's moest doodmaken, toen ik voorbijreed schoten ze mijn bandlek

Zo jij gaat snel. Bedoel je die missie dat je de auto moet besturen? Mijn banden gingen ook niet kapot, ze schoten (jammergenoeg) op de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...