VforV Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Vraagje: Is het mogelijk om in GTA LCS banden van auto's lek te schieten (of slaan)? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Lek worden ze wel, heb het gezien. Ik reed door Cop-spikes... Maar door er zelf op te schieten kreeg ik geen lekke banden. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Cop-spikes die zijn harstikke irritant. ik was echt blij dat ze in San Andreas er niet in zitten. in Vice City waren die dingen ook al zo irritant. wel dom dat ze die er dan weer in doen. dan kunnen zu beter blokkads doen i.p.v. spikes. die kun je tenminste nog rammen . dat je banden steeds lek gaan is echt superirritant. Reageren
Blizz Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb ergens gelezen in een ander topic dat dit kan (denk ik toch ) Reageren
Crifox Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Het is idd mogelijk door spijkermatten. Ik vind het overigens best wel cool dat ze erin zitten, ze geven echt een meer ''real-life'' idee, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat je banden niet lek kunnen is zo ''nep'' Reageren
The Italian Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 bij mij kan je wel banden lek schieten alleen dan wel met de sniper rifle .Wel raar dat het niet bij jullie kan Reageren
MNC3 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 bij mij kan je wel banden lek schieten alleen dan wel met de sniper rifle .Wel raar dat het niet bij jullie kan ja moet goed om banden mikken. ik heb dat ook dat ze soms niet stuk willen. die Cop-spikes zijn die stingers die je aan auto kreeg bij ene missie om ene vrouw met auto te stoppen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Volgens mij kan je wel banden kapot schieten. Ik ben gisteren beginnen spelen en tijdens een missie werden mijn banden ook gewoon lek geschoten door de politie. ( het waren geen spike-strips ) Ik neem dus aan dat jij dat ook moet kunnen. Bewerkt: 1 december 2005 door Dizzee Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Volgens mij kan je wel banden kapot schieten. Ik ben gisteren beginnen spelen en tijdens een missie werden mijn banden ook gewoon lek geschoten door de politie. ( het waren geen spike-strips ) Ik neem dus aan dat jij dat ook moet kunnen. Zal is proberen met Sniper Rifle, maar ik heb het gisteren geprobeerd met M4 Uzi shotgun en pistool en geen effect. Maar toen ik de Rocket Launcher probeerde gingen de banden wel kapot. Bewerkt: 1 december 2005 door The Golden Fighter Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Het is mij juist gelukt om een band aan flarden te schieten. Vraag me niet hoe maar ik maakte een drive-by op een busje, ik zat op een PCJ, en opeens ging die band plat. Reageren
urbambo Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 weel kan je kapot schieten zelf geprobeert Reageren
Samurai Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Mijn band ging kapot bij die missie waar je een aantal sindacco's moest doodmaken, toen ik voorbijreed schoten ze mijn bandlek Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Mijn band ging kapot bij die missie waar je een aantal sindacco's moest doodmaken, toen ik voorbijreed schoten ze mijn bandlek Zo jij gaat snel. Bedoel je die missie dat je de auto moet besturen? Mijn banden gingen ook niet kapot, ze schoten (jammergenoeg) op de auto. Reageren
VforV Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nu ik het spel heb heb ik één en ander uigetest. Als je gewoon op een auto schiet, schiet je soms ook een band lek, of als je al rijdend op andere auto's schiet, gebeurt dat ook (als je niet te snel rijd...). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.