The Mafia Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Héél erg mooi gedaan Froop. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Erg mooi gerenderd. Maar sommige stukjes kan iets beter. 9/10 GizmO Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik heb werkelijk niks verstand van renders, signatures, brushes, layers en dus kortom alles wat ook maar iets met photoshop te maken heeft, dus ik geef eigenlijk nooit commentaar in dit forum. Maar ik ben wel een enorm Starwarsfan, dus ik vind hem prachtig. Als je ooit eens een verloren uurtje hebt, je creativiteit voelt opborrelen en denkt: vandaag heb ik zin om een schaap te verrassen met een mooie Starwarssignature........verzet je er niet tegen en Let The Force Be With You Froop.... Reageren
Achille Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 gwn Perfect Hele mooie render Froop! Ik ga hem vast eens gebruiken!! 10/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Wazaa, netjes. Vooral die laserstraal is goed uitgeknipt, zoiets zie je niet vaak. Hij heeft trouwens wel 'Lucas Arts' op zijn been staan 9/10. Reageren
Froop Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ja, maar anders moest ik zijn been afhakken, dan wordt het manke nelis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.