Jump to content

Driver school

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, ik heb GTA SA op de pc en wil nu dus de auto rijschool gaan doen in SF maar als ik dan aan de eerste opdracht begin,, het rondje draaien met de auto dan draait de auto niet

Ik hou dus W-S tegelijk in, dan komt er wat rook van de banden af maar meer niet :S

Wat doe ik verkeerd?

PS: kweet niet of dit hier wel goed staat.. :$

Skimmer :)

Geplaatst: (bewerkt)

Het is ook de bedoeling om naar links of rechts te sturen, anders komt er geen beweging in. :)

EDIT: @ ruurd, volgens mij bedoelt hij de '360', het eerste onderdeel dus. ;)

Bewerkt: door Dizzee

Als je naar links over die rand gaat dan moet je A (op de PC) indrukken dan gaat het gemakkelijker, als je naar rechts gaat dieuw je D (weer op je PC) in.

Omdat hij nogal moeilijk is geef ik je nog wat tips:

Je gaat zo snel mogelijk die ramd en dan laat je je gas los, dan draait je auto makkelijker. Als je dan recht op je wielen komt, dan moet je 'pijltje naar voren" induwen dan gaat hij minder snel op de kop.

Héél veel oefenen is ook een goedde tip ;) .

Hij staat hier perfect geplaats Skimmer, Ruurd31.. :'D

*Edit: Oh, een foutje. Mijn excuses, maar daar heb ik ook wel een tip voor. Probeer precies een rond je te doen, zoals je start moet je ook weer terecht komen dan heb je goud. Dus 1 rondje is genoeg, 2 rondjes hoeft niet in 10 seconden.

Veel succes :cya: .

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ruurd31, Skimmer heeft het over de eerste missie van de Driving School. Volgens mij is dat niet de 'Alley-Oop', maar de '360'. ;)

Geplaatst:
:? Dan doe je volgens mij iets fout. Je moet gewoon W en S inhouden en dan A of D de hele tijd indrukken. Zo moet de '360' als het goed is gewoon lukken.
Geplaatst:

:? Ik doe wat je zegt,, ik zit in die auto.. duw S-W de hele tijd in en ondertussen A of D

Heb ik misschien hogere driving skill nodig?

Neen, volgens mij zit het probleem hierin ! Je moet de knop om vooruit te gaan in drukken en tegelijkertijd de rem en de knop om naar links of rechts indrukken, weet niet welke knopen dat vooruit, links of remmen is bij jouw is ,( ik gebruik de pijltjes toetsen )

Zeker proberen en weet iets te zeggen !!!

Succes, _O_ Tim _O_

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Misschien weet ik wat het probleem is: als ik W + S doe, en dan A of D draait ie bij mij ook niet. Ik moet W + S en pijltje naar links of pijltje naar rechts doen. Misschien is dat bij jou ook het geval. Je kunt het in ieder geval proberen ;)

Geplaatst:

Voor mensen die niet weten hoe je een 360 moet maken, gebruik asdw als "pijltjes" en zorg ervoor dat je ook nog bij "vehicle controls" samen met a en d (links en rechts) nog een (of meer) ander knopje hebt om naar links en naar rechts te gaan. Mij lukte het tot vandaag ook niet maar vanmiddag gebruikte ik < en > daarvoor (de pijltjes zijn bezet voor bouncen en dansen) en het lukte perfect. :Y:*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...