Skimmer Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Hee, ik heb GTA SA op de pc en wil nu dus de auto rijschool gaan doen in SF maar als ik dan aan de eerste opdracht begin,, het rondje draaien met de auto dan draait de auto niet Ik hou dus W-S tegelijk in, dan komt er wat rook van de banden af maar meer niet :S Wat doe ik verkeerd? PS: kweet niet of dit hier wel goed staat.. :$ Skimmer Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Het is ook de bedoeling om naar links of rechts te sturen, anders komt er geen beweging in. EDIT: @ ruurd, volgens mij bedoelt hij de '360', het eerste onderdeel dus. Bewerkt: 30 november 2005 door Dizzee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Als je naar links over die rand gaat dan moet je A (op de PC) indrukken dan gaat het gemakkelijker, als je naar rechts gaat dieuw je D (weer op je PC) in. Omdat hij nogal moeilijk is geef ik je nog wat tips: Je gaat zo snel mogelijk die ramd en dan laat je je gas los, dan draait je auto makkelijker. Als je dan recht op je wielen komt, dan moet je 'pijltje naar voren" induwen dan gaat hij minder snel op de kop. Héél veel oefenen is ook een goedde tip . Hij staat hier perfect geplaats Skimmer, Ruurd31.. :'D *Edit: Oh, een foutje. Mijn excuses, maar daar heb ik ook wel een tip voor. Probeer precies een rond je te doen, zoals je start moet je ook weer terecht komen dan heb je goud. Dus 1 rondje is genoeg, 2 rondjes hoeft niet in 10 seconden. Veel succes . Bewerkt: 30 november 2005 door Ruurd31 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ruurd31, Skimmer heeft het over de eerste missie van de Driving School. Volgens mij is dat niet de 'Alley-Oop', maar de '360'. Reageren
Skimmer Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 je hebt gelijk, maar ik duw a of d ook wel in, maar hij draait nog geen 1-8ste rondje binne de tijd :S Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Dan doe je volgens mij iets fout. Je moet gewoon W en S inhouden en dan A of D de hele tijd indrukken. Zo moet de '360' als het goed is gewoon lukken. Reageren
Skimmer Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik doe wat je zegt,, ik zit in die auto.. duw S-W de hele tijd in en ondertussen A of D Heb ik misschien hogere driving skill nodig? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Neen, volgens mij zit het probleem hierin ! Je moet de knop om vooruit te gaan in drukken en tegelijkertijd de rem en de knop om naar links of rechts indrukken, weet niet welke knopen dat vooruit, links of remmen is bij jouw is ,( ik gebruik de pijltjes toetsen ) Zeker proberen en weet iets te zeggen !!! Succes, Tim Bewerkt: 30 november 2005 door Tim Van Vynckt Reageren
Skimmer Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 nee,, het werkt maar niet :S nouja, dan maar geen driver school Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Als je het spel 100 % wilt uitspelen, zul je de Driving School wel moeten halen. Als het niet lukt, kun je je savegame posten in het Savegame aanvraag forum, zodat iemand anders de '360' wel voor je haalt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik heb nog een gouden tip voor je. In dit topic vind je allemaal filmpjes over de scholen, download het filmpje van de school. Dan kun je zien hoe elk onderdeel gaat, en kun je gemakkelijk goud halen en de schoolopdracht . Dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13568 Ruurd31.. :'D Reageren
Skimmer Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Hmm ik zet hem toch maar in het save game forum.. Ik heb echt al alles geprobeerd Reageren
BaasB Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Misschien weet ik wat het probleem is: als ik W + S doe, en dan A of D draait ie bij mij ook niet. Ik moet W + S en pijltje naar links of pijltje naar rechts doen. Misschien is dat bij jou ook het geval. Je kunt het in ieder geval proberen Reageren
(San) Andr Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Voor mensen die niet weten hoe je een 360 moet maken, gebruik asdw als "pijltjes" en zorg ervoor dat je ook nog bij "vehicle controls" samen met a en d (links en rechts) nog een (of meer) ander knopje hebt om naar links en naar rechts te gaan. Mij lukte het tot vandaag ook niet maar vanmiddag gebruikte ik < en > daarvoor (de pijltjes zijn bezet voor bouncen en dansen) en het lukte perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.