Jump to content

Eerste crash missie error?

Recommended Posts

Geplaatst:

Nadat ik de missie van de SAPD had gedaan (huis affikke, meisje redde etc) en ik bij haar huis aankwam, bleef het eindfilmpje haken nadat het meisje zei "cya later CJ" en een auto wou jatten en wegliep. Het beeld bleef niet stilstaan ofzo, maar het filmpje bleef gewoon, zonder dat er iets gebeurde behalve dat auto's gewoon reden, en ik niks kon doen. Wat moet ik anders doen om dit te voorkomen (ik heb de missie intussen 3x gedaan en steeds kwam hetzelfde) dit gebeurde op xbox btw

Geplaatst: (bewerkt)

Het enige waar ik kan opkomen is dat er een kras(je) op de cd bevind !

_O_ Tim _O_

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Nope, daar heb ik al naar gekeken (wat ook onmogelijk is omdat ik dit spel net heb, en hij er sinds toen niet meer uit de xbox is geweest xD), en daar komt bij dat hij ook niet vastliep ofzo, alleen hij bleef op het filpje staan terwijl het filmpje al afgelopen is! maar de auto's etc rijden door, cheats werken zelfs als ik ze invoer, etc etc etc. alleen het blijft gewoon op de auto gericht staan als denise is uitgestapt. erg raar ^^

Geplaatst:

Volgens mij is het dan gewoon een fout van het spel en zul je met je cd-tje trug naar de winkel moeten gaan peins ik :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

De cheats doen het wel??

Zo ja gebruik doe dit: eerst haal je de missie en als die dan vast haakt voor je deze cheat in:

Pleeg zelfmoord

Right, White, Down, Right Trigger, Left, Left, Right Trigger, Left Trigger, White, Left Trigger

EDIT: als je zonder codes doet dan heb je een probleem

Bewerkt: door Gizmo71
Geplaatst:
Het enige waar ik kan opkomen is dat er een kras(je) op de cd bevind! Tim

Je kunt de CD/DVD ook eens onder de kraan doen, even goed afspoelen en met een vaatdoekje (doekje zonder waar je krassen mee kunt maken, je moeder weet wel wat ik bedoel ;) ). Dan ziet de CD/DVD er weer uit alsof die uit de winkel kwam.

Probeer die missie daarna nog eens. Veel succes, Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Mss gebruik je een brandblusser die je al had voor je aan de missie begon?

Want iemand op het forum had hetzelfde voor en bij hem lag het daaraan. Anders kan je Ruurd 31s raad eens probere.

Geplaatst:

JA,ik had da op de ps2 dan bleef CJ staan maar iedr1 reed nog rond....en dat meisje(ben ff ur naam kwijt)rende dan rond benk ff naar de wc gegaan:Ptoen ik terugkwam liep ze naar binnen en was de missie gelukt.

Geplaatst:

Ofwel is de Xbox uitgeschoten met lezen. Dan zie je geen krassen. Maar is het spel wel beschadigd, ik had dit op de PS2. Probeer de raad eens van Ruurd31.

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik had dat eerst ook wat je moet doen is of nieuw game doen of de cd schoonmaken met speciaale middelen voor de cd

Geplaatst:

Eerst schoonmaken, inderdaad Ruurd31 onder de kraan, stof kan ook veel aantasten, lukt het nog niet proeer new game!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...