Rinaldootje Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 in een ander topic las ik dat je ook kon grinden maar ik wil weten hoe Reageren
BaasB Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Dat lijkt me sterk, de BMX trucjes zijn niet echt uitgebreid. Maar je kunt het wel proberen: ga heel veel oefenen met je fiets, zodat je bike skill krijgt (hoe hoger je bike skill, hoe hoger je kunt jumpen). Druk dan op Ctrl om op een stang te springen, of op iets anders waarop jij wil grinden (als je het spel op de PC hebt tenminste). Ik denk niet dat het lukt maar je kunt het altijd proberen. En misschien kun je in het modding gedeelte van dit forum vragen of iemand grind mogelijkheden wil maken Bewerkt: 1 december 2005 door BaasB Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Grinden kan niet in San Andreas. Je kunt wel veel andere trucs als een stoppie en een bunny hop. Bewerkt: 1 december 2005 door Gunslinger Reageren
Fireman Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Dat lijkt me sterk, de BMX trucjes zijn niet echt uitgebreid. Maar je kunt het wel proberen: ga heel veel oefenen met je fiets, zodat je bike skill krijgt (hoe hoger je bike skill, hoe hoger je kunt jumpen). Druk dan op Ctrl om op een stang te springen, of op iets anders waarop jij wil grinden (als je het spel op de PC hebt tenminste). Ik denk niet dat het lukt maar je kunt het altijd proberen. En misschien kun je in het modding gedeelte van dit forum vragen of iemand grind mogelijkheden wil maken Dit lukt eigenlijk heel makkelijk maar dan met een motor. Je moet een snaar die brug gaan helemaal in het oosten van de map bij LS dan in het mdiden tegen de stang and steigeren en dan je gewicht naar voren drukken dan grind je zo helemaal naar benden kan op de ps2 trouwens ook. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Eerst zou er een Skateboard in het spel komen te zitten i.p.v de Jetpack. Jij hebt vast ergens gelezen dat er een skateboard in GTA SA zat en daarom dacht je dat je kon grinden. De skateboard zit er namelijk niet in en kun je dus ook niet grinden. Je kunt ook niet grinden met de BMX. Grinden is dus NIET mogelijk in GTA SA. Reageren
Fireman Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Hoezo niet? IK zal wel eens een filmpje zoeken met zon motor grind. (edit later) Nou ja hier is in ieder geval 2 foto's die ik net heb gemaakt ik begon in het midden van de brug toen ben ik daar op de rail gekomen en nar benden gegrind: en toen ik de bocht omging viel ik: Grinden is dus WEL mogelijk in GTA SA ( ) Bewerkt: 3 december 2005 door Fireman Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Het kan wel! je moet inderdaad het met een motor doen en veel oefenen want je moet niet te veel snelheid hebben en je motor optrekken Reageren
gamerrr Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ja, ok het kan. Maar als je 30 x gaat proberen om op een rail te komen met je motorfiets, dan vind ik het niet echt ff snel grinden in SA snap je? Reageren
Fireman Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ja, ok het kan.Maar als je 30 x gaat proberen om op een rail te komen met je motorfiets, dan vind ik het niet echt ff snel grinden in SA snap je? dat doe je toch ook niet :/ IN een keer lukt het makkelijk zelfs als je er hard op af rijdt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 oo ok ik gs proberen maar kan dat ook op een bruggetje in sf daar zit ik namelijk heel vaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.