twaka Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Mischien een beetje een stomme vraag hoor, maar omdat GTA: SA bij mij gecrashed is moet ik hem opnieuw installeren Maar de save games wil ik graag houden, waar staan die?!??! :$ Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Is geen stomme vraag. Die staat in je map "mijn documenten" en dan onder de map User Files in de SA-map. Overigens zullen de gesavede games niet verdwijnen bij het opnieuw installeren van SA, maar als je geen risico wil nemen kun je ze daar vinden. Succes Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Hier is een tut over savegames opslaan/installeren. Gebruik ook de zoekfunctie eens. Want dit is al meerdere keren gevraagt. Reageren
twaka Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik zie het Hij is nu even opnieuw aan het installeren. En ik heb even een backup gemaakt van End of the Line <-- Wel het laatste level maar rondtoeren blijft leuk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.