East Coast Crip Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 PS2 en erna voor op de pc dan kunde allerlei verbeteringen dowloaden (al zal dat wrs ni moeten) :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 ik koop em voor ps2,dan heb ik um eerder ik ben blij dat ik een ps2 heb,ik zou niet kunnen wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Er bestaat wel een PS2 Simulator voor op de PC.. Maar dat heb ik een keer geprobeerd.. Slechte kwaliteit en het werkt ook niet echt. Eigenlijk zouden ze dat ook nog beter moeten maken. Marja.. Ik heb geduld. Ik wacht wel op de PC versie van Grand Theft Auto: San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Precies Liltuner, ik zou echt niet nog eens 6 maanden willen wachten!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik wacht todat de PC versie uit is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 heb jij ook ps2 dan tanner? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 ja gelukkig wel ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 ik ook,ben der echt blij om een ps2 te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 pc kheb geen ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 klote man,maar je weet dat je em bij mij op de ps2 ken spele net zoals robin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 pc, ik heb geen ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Er bestaat wel een PS2 Simulator voor op de PC.. Maar dat heb ik een keer geprobeerd.. Slechte kwaliteit en het werkt ook niet echt. Eigenlijk zouden ze dat ook nog beter moeten maken.Marja.. Ik heb geduld. Ik wacht wel op de PC versie van Grand Theft Auto: San Andreas. Dat meen je niet? jij wachten op de PC versie? :lol: God Bless Vakantiewerk! Ik koop ze gewoon alletwee omdat ik weet dat dingen zoals basketballen en poolen veel beter gaat op de PS2, en models van gangsters zoals Suge Knight en Tupac op de PC gemaakt worden. Oh ja, en natuurlijk MTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 God Bless Vakantiewerk! Ik koop ze gewoon alletwee Jep.. Wil ik ook wel doen, maar ik ben voor iets anders aan het sparen. :rolleyes: Nahja.. Anders speel ik het wel bij me kameraadje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RHCP Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 zeker ps2 omdat hij eerder uit is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RWW Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 God Bless Vakantiewerk! Ik koop ze gewoon alletwee Jep.. Wil ik ook wel doen, maar ik ben voor iets anders aan het sparen. :rolleyes: Auto zeker?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.