Jump to content

Voor welke platform koop jij GTA San Andreas?


RWW

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    14

  • The Outlaw

    8

  • The Godfather

    6

  • Trax

    4

Ik koop hem voor de ps2 omdat ik hem dan lekker snel heb en een half jaartje later koop ik hem voor de computer om onderandere mods te kunnen maken misschien en te kunnen downloaden screenshots te maken en nog van alles en nog wat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem voor de PC kopen omdat ik kan het niet om een PS 2 spelen ik ben de computer gewend. alleen 1 nadeel ik moet wachten .................... :wacko:

ik kan wel jankuh .......................................................................

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem voor de PC kopen omdat ik kan het niet om een PS 2 spelen ik ben de computer gewend. alleen 1 nadeel ik moet wachten .................... :wacko:

ik kan wel jankuh .......................................................................

En ik kan wel lachen want ik koop hem 22 oktober,

Ik kan wel lachen :lol: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een klein kansje om San andreas dit jaar te krijgen... ik heb iets leuks ontdekt maar mijn moeder is zo stom geweest om het speelgoed voor Sinterklaas of mischien voor iets anders die ze gaat kopen aan te kruisen :lol: Ik heb ook playstation 2 erbij zien staan, ik ga er voor uit dat die voor mij is want

1.mijn broertje heeft er al 1!

2.mijn zus speelt nooit spellen op een playstation :lol:

3.mijn vader en moeder al helemaal niet :D

natuurlijk als ik die playstation heb ga ik meteen na de winkel om San Andreas te kopen ;)

het zou leuk zijn als het door ging maar ik ga mijn uiterste best doen om te zeuren over een playstation 2!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een klein kansje om San andreas dit jaar te krijgen... ik heb iets leuks ontdekt maar mijn moeder is zo stom geweest om het speelgoed voor Sinterklaas of mischien voor iets anders die ze gaat kopen aan te kruisen :lol: Ik heb ook playstation 2 erbij zien staan, ik ga er voor uit dat die voor mij is want

1.mijn broertje heeft er al 1!

2.mijn zus speelt nooit spellen op een playstation :lol:

3.mijn vader en moeder al helemaal niet :D

natuurlijk als ik die playstation heb ga ik meteen na de winkel om San Andreas te kopen ;)

het zou leuk zijn als het door ging maar ik ga mijn uiterste best doen om te zeuren over een playstation 2!!

Of je gaat sparen voor een playstation 2

p:s. Weten jullie of er ook weer een collectors editie uitkom?

Link to comment
Delen op andere websites

p:s. Weten jullie of er ook weer een collectors editie uitkom?

bedoel je voor de ps2?

ik heb een starter pack - 1 ps2 - 2 controllers - 1 memory card - en een demo disc

;) Of bedoel je van GTA III, VC, en SA in 1 edition pack, is wel mogelijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...