The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ik heb genoeg gewerkt om een PS2 te halen ....ik ga echt geen half jaar wachten om te kunnen spelen Reageren
liltuner Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 kijk met jou kan ik praten,ik geb allang een ps2 maar het lijkt me vreselijk om na de ps2 versie nog moeten wachten op de pc versie Reageren
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ja ik bedoel ik kan wel heletijd bij een maat spelen...maarja als ik er zelf 1 koop kan ik nog langer spelen Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Ik koop hem voor de ps2 omdat ik hem dan lekker snel heb en een half jaartje later koop ik hem voor de computer om onderandere mods te kunnen maken misschien en te kunnen downloaden screenshots te maken en nog van alles en nog wat Reageren
The Godfather Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 ik heb nu een PS2 en nu wacht ik op SA...als de pc versie uitkomt...koop ik hem voor de pc ook om R* een beetje te steunen Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 PS2 dat is zo duidelijk,dan heb ik san andreas eerder Reageren
Trax Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Waarom post je dat 2 keer in dit topic? Reageren
Ripper Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Ik ga hem voor de PC kopen omdat ik kan het niet om een PS 2 spelen ik ben de computer gewend. alleen 1 nadeel ik moet wachten .................... :wacko: ik kan wel jankuh ....................................................................... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Ik ga hem voor de PC kopen omdat ik kan het niet om een PS 2 spelen ik ben de computer gewend. alleen 1 nadeel ik moet wachten .................... :wacko: ik kan wel jankuh ....................................................................... En ik kan wel lachen want ik koop hem 22 oktober, Ik kan wel lachen :lol: :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 ik heb nog een klein kansje om San andreas dit jaar te krijgen... ik heb iets leuks ontdekt maar mijn moeder is zo stom geweest om het speelgoed voor Sinterklaas of mischien voor iets anders die ze gaat kopen aan te kruisen :lol: Ik heb ook playstation 2 erbij zien staan, ik ga er voor uit dat die voor mij is want 1.mijn broertje heeft er al 1! 2.mijn zus speelt nooit spellen op een playstation :lol: 3.mijn vader en moeder al helemaal niet natuurlijk als ik die playstation heb ga ik meteen na de winkel om San Andreas te kopen het zou leuk zijn als het door ging maar ik ga mijn uiterste best doen om te zeuren over een playstation 2!! Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 ik heb nog een klein kansje om San andreas dit jaar te krijgen... ik heb iets leuks ontdekt maar mijn moeder is zo stom geweest om het speelgoed voor Sinterklaas of mischien voor iets anders die ze gaat kopen aan te kruisen :lol: Ik heb ook playstation 2 erbij zien staan, ik ga er voor uit dat die voor mij is want1.mijn broertje heeft er al 1! 2.mijn zus speelt nooit spellen op een playstation :lol: 3.mijn vader en moeder al helemaal niet natuurlijk als ik die playstation heb ga ik meteen na de winkel om San Andreas te kopen het zou leuk zijn als het door ging maar ik ga mijn uiterste best doen om te zeuren over een playstation 2!! Of je gaat sparen voor een playstation 2 p:s. Weten jullie of er ook weer een collectors editie uitkom? Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 p:s. Weten jullie of er ook weer een collectors editie uitkom? bedoel je voor de ps2? ik heb een starter pack - 1 ps2 - 2 controllers - 1 memory card - en een demo disc Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 p:s. Weten jullie of er ook weer een collectors editie uitkom? bedoel je voor de ps2? ik heb een starter pack - 1 ps2 - 2 controllers - 1 memory card - en een demo disc Of bedoel je van GTA III, VC, en SA in 1 edition pack, is wel mogelijk Reageren
liltuner Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 zou best kunnen hoor 3X zoveel gta Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 zou best kunnen hoor 3X zoveel gta En dus 3x zo veel meer gameplezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.