Vincenzo Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik stem voor DaddyPimp, omdat hij veel stoerder is en ik vind hem mooier
Upstream Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Zo draag die van GizmO, de sig is opzich heel lelijk maar dat kippetje . En DaddyPimp, wat ik zo storend vind is dat het een popout sig is, maar dan is hij toch weer afgesneden in de hoek. Dat vind ik heel zonde. Mijn stem dus voor GizmO
Ruurd31 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Nog net even voor de sluitingstijd breng ik mijn stem uit!! Ik vind die van Gizmo heel grappig, daar houd ik best van. Maar die van Daddy Pimp is ook wel cool en stoer. Maar helaas Daddy Pimp, mijn stem gaat naar Gizmo! Beide succes verder, Ruurd31.. :'D
Blastov Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Mijne ook naar Gizmo Zijn animatie vind ik goed
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 GizMo veel leuker. >>> Door .Levi.: Eind datum is 3 december deze stem telt niet mee.<<<
Wesley Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Mijn stem gaat naar Gizmo! Ik vind dat veel leuker! >>> Door .Levi.: Eind datum is 3 december deze stem telt niet mee.<<<
Slimm Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 ~> GizmO <~ heeft gewonnen, een punt voor jou! Closed.
Recommended Posts