Follow Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Bij een vriend van mij doet msn het niet, hij zegt: Het aanmelden is mislukt probeer het later nog eens. En hij zegt dat het kan liggen aan de firewall maar ik weet niet wat dan. Alvast bedankt Reageren
Kraay Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Het zou goed kunnen dat de firewall het blokeerd. Zet je firewall is uit en probeer het nog is Reageren
Jowx Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Misschien helpt het als hij msn helemaal afsluit, dus ook dat icoontje rechtsonder in de taakbalk en het dan opnieuw opstart. Meestal helpt dat wel bij mij iig altijd. Je firewall uitschakelen lijkt me niet zo handig, misschien is het beter als je instelt dat hij msn accepteerd. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Kan ook zijn dat je paar uurtjes moet wachten Reageren
W3sl3y Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Mijn vader heeft precies hetzelfde probleem! Hij is ook radeloos... Wie helpt? Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Configureer je firewall eens. Heb dit ook moeten doen. Maar nu geraak ik niet op msn 7.5. Ik denk dat het wegens werken is. Want normaal kwam vandaag een BETA van Windows Live Messenger 8.0 uit. Misschien dat hiet het probleem zit. Naar de overgang van 6.2 naar 7.0 was het het zelfde probleem. Ik hoop dat ik gelijk heb en dat het rap is opgelost. Ik meld me nu voorlopig aan op de Windows messenger 4.7 (alleen windows xp heeft die). Als ik er weer opgeraak laat ik iets weten. Greetz Matiscus. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Msn is aan het werken,sommige mensen krijgen geen verbinding. Me buur niet,me vriend niet,en ik niet Me vriend belde net,van: kun jij je aanmelden?? Dus ligt niet aan firewall ofzo,is een onderhoud Wie nog aangemeld is,heeft geluk Reageren
Upstream Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ohnee, ik heb dit nu ook . En ik ben echt radeloos, wat ik ook doe hij blijft het niet doen. Nieuwe account, herinstaleren, opnieuw opstarten, firewall en virusscanner uitzetten. Het werkt allemaal niet, ik heb wel vaker dit soort problemen maar dan kom ik er wel uit. Deze keer ben ik echt radeloos want ik heb het al vanaf vanmiddag en het blijft hetzelfde. Dus ik hoop dat jij een antwoord heb Matiscus. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Lees me post eerst eens even boven je DMWTM30 Heb net gezegd wat oorzaak is Mail msn ook maar,krijg je zelfde antwoord Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Momenteel wordt er gewerkt aan het MSN. Hierdoor kunnen sommige niet aanmelden. Dit probleem komt vaker voor. Microsoft heeft de vage gewoonte om dit soort klusjes in de piekuren van MSN te doen. Microsoft-style dus. Meestal duurt dit enkele uren tot een hele avond. Morgen zal het wel weer opgelost zijn, zoals altijd. Niets om je zorgen over te maken. Bron: Net als velen, mailtje van Microsoft. Daar zijn ze dan weer wel goed in. Bewerkt: 1 december 2005 door Gunslinger Reageren
The Italian Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Een vriend van mij heeft ook msn 7.5 en hij werkt perfect bij hem gister was ik bij hem hebben we even gemsnt Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 The Italian,wel even de reacties doorlezen. Gisteren werkte hij perfect Nu nog voor sommige mensen Maar ze werken nu,en veeeeeel mensen zitten nu even zonder verbinding met msn Stond hierboven in reacties Reageren
burpicane Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 hij doet het inmiddels hier wel weer Reageren
Upstream Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Lees me post eerst eens even boven je DMWTM30Heb net gezegd wat oorzaak is Mail msn ook maar,krijg je zelfde antwoord Ik was aan het typen toen jij dat aan het posten was . Hij doet het gewoon weer, ik weet niet hoe dat nu bij andere zit? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Heb ik daarnet ook gehad, ik heb ff op internet gekeken was het deze fout? 80072eff? Had ik daarnet is een server fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.