Morpheus 83 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Dat probleem heb ik ook, mijn msn wil ook niet meer. Ik heb al geprobeerd om met firewall off msn aan te melden maar dat werkte ook al niet. En nou zit ik al een hele tijd zonder msn op mijn laptop en ik heb geen idee hoe ik het moet aanmelden, Ik baal heel erg van dit, stomme firewall of wat het probleem ook veroorzaakt. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik had daarjuist ook problemen, maar ondertussen raak ik er al weer op. Morpheus, het ligt gewoon aan de service van msn hoor. Reageren
Upstream Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Gewoon een dagje afwachten, ze zijn bezig met iets. Ik heb ook de hele dag moeten wachten tot msn het weer deed. Nu doet hij het gewoon weer. Als hij het morgen nog niet doet moet maar eens nog een keer posten hier. Misschien heb jij een ander probleem. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik heb hem er al een paar maanden er niet meer op staan, 2 of zo. Maar ik kan het nog een keer weer proberen om hem er op te zetten maar ik heb zo mijn twijfels of hij het wel gaat doen Reageren
Follow Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Gewoon een dagje afwachten, ze zijn bezig met iets. Ik heb ook de hele dag moeten wachten tot msn het weer deed. Nu doet hij het gewoon weer. Als hij het morgen nog niet doet moet maar eens nog een keer posten hier. Misschien heb jij een ander probleem. Nee, hij doet het nog niet, hij heeft het al 1 maand ongeveer. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Bij die van me vader doet hij het ook niet... Vind het wel raar hoor... Windows Messenger doet het wel gewoon. Gewoon afwachten? Reageren
Damos Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Een vriend had het zelfde probleem en moest de oude terug zetten. Reageren
Follow Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Hij gebruikt nu ook de oude maar hij baalt er wel van want hij kan nu geen winks enzo Reageren
T@rget Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Hmmm ik MSN altijd met mn Gmail adres en ik kan ook neit aan melden ik heb ook nog een hotmailadres die ik nooit gebruik daarop kan ik wel aanmelden ik ga echt boos worden als je zometeen alleen nog maar met @msn en @hotmail adressen nog kan aanmende Reageren
Upstream Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Hmmm ik MSN altijd met mn Gmail adres en ik kan ook neit aan melden ik heb ook nog een hotmailadres die ik nooit gebruik daarop kan ik wel aanmelden ik ga echt boos worden als je zometeen alleen nog maar met @msn en @hotmail adressen nog kan aanmende Als ze dat doen, ga ik echt mensen slaan. Ik ben al tijden blij met mijn gmail adres, en wil voor geen goud terug naar hotmail. Maar ik heb geen problemen meer, misschien helpt het om msn 7.0 de downloaden. Reageren
Follow Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 misschien helpt het om msn 7.0 de downloaden. Dat gaan we maar eens proberen, en als dat nog niet helpt zeg ik het wel Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Hey, ik heb nu hetzelfde probleem, ging het bij jullie ook om foutmelding code> 80048820 ? Ik zit nu al ruim 24 uur zonder internet verbinden op deze PC, echter heb kan ik wel gewoon met mijn adress op een andere computer binnen hetzelfde netwerk aanmelden. En precies waneer ik MSN hard nodig heb... windows Messenger doet het trouwens ook niet EDIT: niet normaal het probleem is opgelost... de fout was dat de datum van mijn PC 1 jaartje achterliep . Reageren
Follow Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Nee het helpt niet om msn 7.0 te downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.