Froop Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik vind dat hij iets mist, maar wat? Reageren
Slimm Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Een misluke versie tussen abstract en Soft Grunge, het zou nog wel meevallen als je de witte brush onder wegliet, dat verpest het geheel echt.. Ik zie scanlines, die totaal niet op de sig horen, ik zie tekst die weer niet goed is, een 13 uit een dozijn sig.. Sorry Froop, een 4/10.. Reageren
Upstream Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Haal alsjeblieft dat grijse weg, of verlaag in ieder geval de opacitie. Vervolgens maak je die tekst een andere kleur dan zou ik hem hem wel raten op een 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ik vind hem wel redelijk mooi. Alleen ik vind dat wit niet bij de andere brush passen. Voor de rest is hij wel mooi. 7/10 GizmO Reageren
rick15465 Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ik vind hem wel redelijk mooi.Alleen ik vind dat wit niet bij de andere brush passen. Voor de rest is hij wel mooi. 7/10 GizmO Ja ik geef hem ook een 7/10 en ook de mening wat ~> GizmO <~ zei. Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Add een Gradient Map voor de color overgang en Lightning voor de licht overgang. Remove de scanlines en verwijder ook de witte brush. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.