rick15465 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Waar is je naam? Voor de rest prima kleuren en mooi border. Prentje is ook goed uitgeknipt. 9/10 Je naam moest daar bij.
The Mafia Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik kon geen mooi lettertype vinden en waar moest ik mijn naam plaatsen vandaar.
rick15465 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik kon geen mooi lettertype vinden en waar moest ik mijn naam plaatsen vandaar. Ja je hebt ergens gelijk. Maar je kan hem inblenden en klein maken en in een hoekje zetten.
Achille Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Uhm... Deze heb je niet zelf gemaakt ik heb hem al eens eerder gezien.. bij Gamerenders.. en je had een tijd geleden nog een andere sig die niet van jezelf was.
rick15465 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Uhm... Deze heb je niet zelf gemaakt ik heb hem al eens eerder gezien..bij Gamerenders.. en je had een tijd geleden nog een andere sig die niet van jezelf was. Oh als het zo is.Dan gelden mijn menings niet meer. Why?
Froop Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Uhm... Deze heb je niet zelf gemaakt ik heb hem al eens eerder gezien..bij Gamerenders.. en je had een tijd geleden nog een andere sig die niet van jezelf was. Heb je bewijs? Gelieve eerst laten zien voor je iemand beschuldigt. Bewerkt: 1 december 2005 door Froop
Achille Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik bekijk Godver 100 pagina's per dag Gamerenders voor me renders dus die zal ik niet meer vinden.. Speur zelf maar rond. Ik weet wat ik heb gezien..
The Mafia Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik heb hem van een site is dat verkeerd dan je mag hem daarvan af halen en anders slotje.
Upstream Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 ja, dat is verkeerd. Je laat een plaatje zien en zegt, "comments" en dan zeg je ook nog dat je geen plaats voor je naam kon vinden. Je hebt hem letterlijk gekopieerd gewoon, en doet alof hij van jouw is. Ja dat vind ik heel verkeerd, je strijkt met de eer van een ander. Dat is gewoon pure plagiaat.
The Mafia Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Best gooi er maar een slot op.
.Levi. Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Dit is dus niet de bedoeling.. Je showt alleen je eigen gemaakte designs. Je doet ook net alsof de signature van jou is, laat dit niet meer zien. Topic closed.
Recommended Posts