Jump to content

N.O.E

Recommended Posts

Geplaatst:

He heeft iemand tips om deze missie te slagen? bijv. routes of tips? ik moet laag vliegen met een vliegtuig weet iemand een platte route?

:Y

Geplaatst:

Vlieg maar zo, er staan af en toe bomen daar kun je overheen. Als er staat vlieg lager ga dan ook meteen lager vliegen. Soms zijn er verschillen tussen de gronden (heel hoog of heel laag)

Hier een kaartje hoe ik vlieg:

naamloos5mw.th.jpg

Veel succes, Ruurd31.. :'D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik al een tijdje geleden ook zo'n kaartje in elkaar geflanst:

gtasamap6ny.th.png <-- klik op de afbeelding om 'm te vergroten

Ik heb op het plaatje de nummers 1(het vliegveld waar je opstijgt) tot en met 5(de corona waar je doorheen moet vliegen) gezet. Dit is het idee: vlieg van 1(het vliegveld waar je opstijgt) naar 2, van 2 naar 3, van 3 naar 4 en van 4 naar 5(de corona waar je doorheen moet vliegen). Als je op deze manier vliegt, vlieg je over de zee, waardoor je gegarendeerd laag blijft. Het duurt wel ietsje langer dan dat je rechtstreeks van het vliegveld naar de corona vliegt, maarja, je hebt op deze manier wel meer kans van slagen ;)

P.S. Als je door de corona bent gevlogen, moet je niet rechtstreeks terug naar het vliegveld vliegen, maar omdraaien en dan van 5(de corona waar je doorheen bent gevlogen) naar 4, van 4 naar 3, van 3 naar 2 en van 2 naar 1(het vliegveld waar je moet landen)

Hopen dat het lukt :Y

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

:cya:

Ik al een tijdje geleden ook zo'n kaartje in elkaar geflanst:

gtasamap6ny.th.png <-- klik op de afbeelding om 'm te vergroten

Ik heb op het plaatje de nummers 1(het vliegveld waar je opstijgt) tot en met 5(de corona waar je doorheen moet vliegen) gezet. Dit is het idee: vlieg van 1(het vliegveld waar je opstijgt) naar 2, van 2 naar 3, van 3 naar 4 en van 4 naar 5(de corona waar je doorheen moet vliegen). Als je op deze manier vliegt, vlieg je over de zee, waardoor je gegarendeerd laag blijft. Het duurt wel ietsje langer dan dat je rechtstreeks van het vliegveld naar de corona vliegt, maarja, je hebt op deze manier wel meer kans van slagen ;)

P.S. Als je door de corona bent gevlogen, moet je niet rechtstreeks terug naar het vliegveld vliegen, maar omdraaien en dan van 5(de corona waar je doorheen bent gevlogen) naar 4, van 4 naar 3, van 3 naar 2 en van 2 naar 1(het vliegveld waar je moet landen)

Hopen dat het lukt :Y

Ruud31 bedankt en Baasb ook bedankt ik zal ze allebei proberen. Ik denk dat die van baasb mij gaat lukken, maar ook het langst duurt. Nogmaals bedankt!

Geplaatst:

Ik deed die missie eerst ook altijd zo als BaasB het aangeeft, lekker handig, en je blijft laag. Later ben ik het eens op de verkeerde manier gaan proberen door expres hoog te vliegen, dan komen er twee hydra's achter je aan, die ook nog eens volgas met raketten op je schieten. Ik kreeg ze al halverwege de heenweg, het ís mogelijk om dan nog heelhuids terug te komen, ga telkens als het geluid een zenuwslopend tikje aanneemt meteen omhoog en naar links/rechts, zo ontwijk je de meeste raketten wel, als je nog eens een Hydra in je vizier krijgt, kun je nog altijd met het boordmachinegeweer er volgas op losschieten. Kans is klein dát je het haalt, maar als je hem al vaker hebt gehaald is deze manier we leuker!

Geplaatst:
Ik deed die missie eerst ook altijd zo als BaasB het aangeeft, lekker handig, en je blijft laag. Later ben ik het eens op de verkeerde manier gaan proberen door expres hoog te vliegen, dan komen er twee hydra's achter je aan, die ook nog eens volgas met raketten op je schieten. Ik kreeg ze al halverwege de heenweg, het ís mogelijk om dan nog heelhuids terug te komen, ga telkens als het geluid een zenuwslopend tikje aanneemt meteen omhoog en naar links/rechts, zo ontwijk je de meeste raketten wel, als je nog eens een Hydra in je vizier krijgt, kun je nog altijd met het boordmachinegeweer er volgas op losschieten. Kans is klein dát je het haalt, maar als je hem al vaker hebt gehaald is deze manier we leuker!

En waar zit die schietknop op de pc?

Geplaatst:

ik vlieg altijd over san fiero luchthaven en zo naar rechts van de kaart en over het water, een stuk korter dan baasb het zegt

Geplaatst:
ik vlieg altijd over san fiero luchthaven en zo naar rechts van de kaart en over het water, een stuk korter dan baasb het zegt

Wil je het even op kaart brengen als het niet al te veel moeite kost?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb trouwens nog een tip: mocht je toch Hydra's achter je aankrijgen, dan doe ik alrijd dit: op het moment dat je 'PIEP PIEP PIEP' hoort, wordt er een raket op je afgevuurd. Meteen als je dat 'PIEP PIEP' hoort, moet je pijltje naar beneden ingedrukt houden, zodat je een looping maakt. Maar je kunt alleen een looping maken als de wielen van het vliegtuig waarin je zit ingeklapt zijn. (dit doe je op de PC met de + knop op je Numlock pad) Zo ontwijk je gegarendeerd de raketten :Y Maar je kunt beter voorkomen dan genezen, dus zorg er gewoon voor dat je geen hydras achter je aan krijgt door laag te blijven vliegen ;)

Suc6

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Hoeft niet persee... Je kan ook gelijk een scherpe bocht maken en slingeren met je vliegtuig, of op en naar gaan inplaats van een looping.

Geplaatst:

Ja maar dan kun je wel de macht over het stuur verliezen, als je nog niet zo'n hoge flyingskill heb of gewoon niet zo goed kan vliegen. (of wat er ook in een vliegtuig zit :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...